hvor er tiden forsvundet hen?? ( i billeder )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

frk-stoltze skriver:

Jamen jeg kan slet ikk vente til, vores lille dreng kommer til verden, men at se så smuk og sød en dereng, gøre det bare endnu svære med vente tiden, men glæden er bare større og større over at vi skal ha en DRENG

Tak fordi du viste din smukke dreng frem

hvor er du bare sød  jeg forstår dig fuldt ud - havde altid forestillet mig at jeg skulle være pige-mor men at være drenge-mor er bare 1000% det rigtige for mig kan slet ikke forestille mig at mit første barn ikke skulle have været Carl-Emil

Du går en fantastisk tid imøde og før du har set dig om har du været igennem en fødsel også har du din unikke søn hos dig

Glæder mig til at du viser ham frem

og tak - viser ham med glæde frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

frk-stoltze

Carl-Emil's mor skriver:

hvor er du bare sød  jeg forstår dig fuldt ud - havde altid forestillet mig at jeg skulle være pige-mor men at være drenge-mor er bare 1000% det rigtige for mig kan slet ikke forestille mig at mit første barn ikke skulle have været Carl-Emil

Du går en fantastisk tid imøde og før du har set dig om har du været igennem en fødsel også har du din unikke søn hos dig

Glæder mig til at du viser ham frem

og tak - viser ham med glæde frem

Ihh hvor stort, glæder mig så meget og det bliver kun bedre at skønne drenge babybilleder og så at miN kæreste snakker og kysser maver ihh hvor er det stort

Anmeld

2. maj 2012

Mettefpigen

Jaaa tiden går stærkt... Herhjemme er han allerede 8 måneder i morgen!....

Fantastiske billeder... Specielt det med jer begge 2 på

Anmeld

2. maj 2012

Ka+Ma=Be

Carl-Emil's mor skriver:

Nu skriver vi maj måned 2012 dvs denne måned fylder min lækre lille verdens stjerne 4 måneder!!!!! 4 måneder!!!! dvs det er 4 måneder sidden jeg gennemførte en fødsel og eeeeendelig mødte ham for første gang... forstår det simpelthen ikke  synes det var igår jeg blev fan af epi og lå og snakkede med verdens sødeste jordmoder men det har det jo så ikke været

Har ikke været særlig aktiv herinde i laaaang tid ( same on me ) men nu er vi back på en computer så nu skal der debateres og snakkes når ormen sover

Her er lige lidt billeder af ham fra midt februar til idag som jeg håber I vil nyde

EJ, hvor er han bare en sød og smuk dreng!  

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hold da op en charmer !! Wouw..

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

Hvor er han kær... 

Anmeld

3. maj 2012

BabyHL

Carl-Emil's mor skriver:

Nu skriver vi maj måned 2012 dvs denne måned fylder min lækre lille verdens stjerne 4 måneder!!!!! 4 måneder!!!! dvs det er 4 måneder sidden jeg gennemførte en fødsel og eeeeendelig mødte ham for første gang... forstår det simpelthen ikke  synes det var igår jeg blev fan af epi og lå og snakkede med verdens sødeste jordmoder men det har det jo så ikke været

Har ikke været særlig aktiv herinde i laaaang tid ( same on me ) men nu er vi back på en computer så nu skal der debateres og snakkes når ormen sover

Her er lige lidt billeder af ham fra midt februar til idag som jeg håber I vil nyde

Årh, en glad dreng .. Hvor ser han skøn ud! 

Anmeld

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mettefpigen skriver:

Jaaa tiden går stærkt... Herhjemme er han allerede 8 måneder i morgen!....

Fantastiske billeder... Specielt det med jer begge 2 på

Stort tillykke med de 8 måneder Hvor må det være en spændende tid du oplever og tusind tak er også bare så glad for det billed

Anmeld

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

Ka+Ma=Be skriver:

EJ, hvor er han bare en sød og smuk dreng!  

Iiiiiih tusind tak skal du have

Anmeld

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

LouiseVous skriver:

Hold da op en charmer !! Wouw..

Tusind tak ja han er en rigtig charmer og når han møder nye folk skal de have de største smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.