hvor er tiden forsvundet hen?? ( i billeder )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nu skriver vi maj måned 2012 dvs denne måned fylder min lækre lille verdens stjerne 4 måneder!!!!! 4 måneder!!!! dvs det er 4 måneder sidden jeg gennemførte en fødsel og eeeeendelig mødte ham for første gang... forstår det simpelthen ikke  synes det var igår jeg blev fan af epi og lå og snakkede med verdens sødeste jordmoder men det har det jo så ikke været

Har ikke været særlig aktiv herinde i laaaang tid ( same on me ) men nu er vi back på en computer så nu skal der debateres og snakkes når ormen sover

Her er lige lidt billeder af ham fra midt februar til idag som jeg håber I vil nyde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Leonora

Carl-Emil's mor skriver:

Nu skriver vi maj måned 2012 dvs denne måned fylder min lækre lille verdens stjerne 4 måneder!!!!! 4 måneder!!!! dvs det er 4 måneder sidden jeg gennemførte en fødsel og eeeeendelig mødte ham for første gang... forstår det simpelthen ikke  synes det var igår jeg blev fan af epi og lå og snakkede med verdens sødeste jordmoder men det har det jo så ikke været

Har ikke været særlig aktiv herinde i laaaang tid ( same on me ) men nu er vi back på en computer så nu skal der debateres og snakkes når ormen sover

Her er lige lidt billeder af ham fra midt februar til idag som jeg håber I vil nyde

Hvor er han dog kær - lille mand

Ja tiden flyver alt for hurtigt samtidigt med at man nyder at se dem vokse og se den udvikling de små pus gør sig

Go aften

Anmeld

2. maj 2012

Eliza

nøj han er en lækker-mååås..

ja tiden flyver Maller bliver os allerede 3 mdr  og en lille smugle ...

dejligt som hunden lige er over og snuse og holde lidt øje på det sidste billede

Anmeld

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

Leonora skriver:

Hvor er han dog kær - lille mand

Ja tiden flyver alt for hurtigt samtidigt med at man nyder at se dem vokse og se den udvikling de små pus gør sig

Go aften

tusind tak skal du have

Ja det er jo dybt fascinerende hvordan de nærmest dag for dag udvikles

God aften til dig også

Anmeld

2. maj 2012

frk-stoltze

Hold nu helt K... en lækker fyr du har dig der

Puha han er skøn og charmerende

Anmeld

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

Eliza skriver:

nøj han er en lækker-mååås..

ja tiden flyver Maller bliver os allerede 3 mdr  og en lille smugle ...

dejligt som hunden lige er over og snuse og holde lidt øje på det sidste billede

tusind tak

ja det er faktisk lidt piv piv men samtidig det mest fantastisk jo

heheh Ja det er hans Elmer hund  - de er de bedstevenner  om morgnen vågner jeg ved at Carl-Emil og Elmer snakker sammen  eller Carl-Emil snakker og Elmer mivser og logre til ham

Anmeld

2. maj 2012

Nettemor

Nårh en charmebøf! Hvor er han lækker

Anmeld

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

frk-stoltze skriver:

Hold nu helt K... en lækker fyr du har dig der

Puha han er skøn og charmerende

oooorgh tusind tak bliver helt rørt

Held og lykke med lille bebs

Anmeld

2. maj 2012

frk-stoltze

Carl-Emil's mor skriver:

oooorgh tusind tak bliver helt rørt

Held og lykke med lille bebs

Jamen jeg kan slet ikk vente til, vores lille dreng kommer til verden, men at se så smuk og sød en dereng, gøre det bare endnu svære med vente tiden, men glæden er bare større og større over at vi skal ha en DRENG

Tak fordi du viste din smukke dreng frem

Anmeld

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nettemor skriver:

Nårh en charmebøf! Hvor er han lækker

iiiih tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.