Har i gjort det? Eller turde i gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Hvis jeg skulle vælge et andet sted end dk, så blev det nok kun til Sverige. Men laves skal de ihvertfald når børne ræset er ovre

Jeg har ellers altid sagt at jeg aldrig ville have lavet bryster, fordi det er den mest naturlige ting i verden at ens bryster forandrer sig efter graviditet. Men er seriøst ked af sådan som de ser ud nu. Føler mig ikke kvindelig og hader mit spejlbillede. Så laves skal de!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg venter mit 3. barn og er rigtig ked af mine bryster. De har virkelig forandret sig. De hænger, og ikke engang en god push up bh kan løfte dem op hvor jeg synes de hører til.

Overvejer virkelig en brystforstørrende operation når jeg er færdig med at amme den sidste. Har været inde og undersøge priser på sådan noget og har fundet steder i DK hvor det koster 40.000 hvilket jeg synes er mange penge.

Har også undersøgt priser i Polen og Letland og der gør de det for det halve.

Spørgsmålet er så bare: Tør jeg det? Altså at rejse til et østland og få det gjort. Kan man stole på at de gør det ordentligt?

Nogen der har erfaring med det?

brystforstørende operationer er faktisk ofte på ½ pris på sweetdeal - København.. det er en privat klinik i Glostrup der udfører det og når de er på bud, så koster de 18.000 kr, man kan få fyldt op til 550 ml i hver bryst.. kender en der har benyttet sig af denne sweetdeal og har set de har været på bud flere gange..

så hold øje med sweetdeal.dk - under København

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

brystforstørende operationer er faktisk ofte på ½ pris på sweetdeal - København.. det er en privat klinik i Glostrup der udfører det og når de er på bud, så koster de 18.000 kr, man kan få fyldt op til 550 ml i hver bryst.. kender en der har benyttet sig af denne sweetdeal og har set de har været på bud flere gange..

Øj tak for tippet!!!!!

Anmeld

2. maj 2012

lycly

Jeg vil rigtig gerne have lavet mine bryster når jeg er færdig med at få børn. Men jeg tør ikke at tage til udlandet og få dem lavet. Jeg ville ikke føle mig tryg. Er bange for at der kan opstå sprog-barrierer og at man ikke forstår hinanden. Og lige med sådan en operation synes jeg det er ret vigtigt man forstår hinanden fuldstændig og er tryg

Anmeld

2. maj 2012

Käte

TrineMine86 skriver:

Hende du kender som købte til halv pris har hun været tilfreds med hele forløbet og ikke mindst for resultatet af brysterne?

Anmeld

2. maj 2012

TrineMine86

Käte skriver:

Hende du kender som købte til halv pris har hun været tilfreds med hele forløbet og ikke mindst for resultatet af brysterne?

hun skal først have dem lavet her om 1 måneds tid - men hun har været til nogle forundersøgelser som skulle have været rigtig gode, hvor de var gode til at råde og vejlede osv - og hun føler sig 100% tryg..

mener der stod i tilbuddet at når man køber dem på sweetdeal - så må du få pengene tilbage hvis du ikke føler dig tryg ved det når du har være til forundersøgelsen, så det er jo dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.