Anonym skriver:
Jeg venter mit 3. barn og er rigtig ked af mine bryster
. De har virkelig forandret sig. De hænger, og ikke engang en god push up bh kan løfte dem op hvor jeg synes de hører til.
Overvejer virkelig en brystforstørrende operation når jeg er færdig med at amme den sidste. Har været inde og undersøge priser på sådan noget og har fundet steder i DK hvor det koster 40.000 hvilket jeg synes er mange penge.
Har også undersøgt priser i Polen og Letland og der gør de det for det halve.
Spørgsmålet er så bare: Tør jeg det? Altså at rejse til et østland og få det gjort. Kan man stole på at de gør det ordentligt?
Nogen der har erfaring med det?
Jeg har godt nok fået lavet mine i DK, for jeg turde ikke tage til udlandet og få dem lavet, fordi jeg ville være hundrede på at jeg forstod alt hvad de sagde, og også hvis det nu gik galt, der er jo en risiko ved enhver operation.. Jeg er glad for at jeg valgte Dk,
men jeg overvejer når de skal fornyes skal det være i sverige, fordi de er enormt dygtige til det der oppe, og prisen er jo noget billigere end i DK.. jeg gav 40.000 for mine, men har ikke et sekund fortrudt, fik dem lavet da jeg var 19, da jeg overhovedet intet havde, og kunne slet ikke føle mig som kvinde uden bryster.
Jeg syntes hvis du tør, og er god til engelsk, og det sted du vælger i udlandet er gode til engelsk, så gør det .. Så ville jeg også turde, men jeg er skiii dårlig til engelsk så jeg ville ikke turde længere væk end sverige ..

Anmeld