Jeg er også en af dem, som har stået i den situation. Jeg vil helst ikke komme med for mange private detailler, men det viste sig efterhånden, at hovedproblemet var, at han var blevet usikker på, om det egentlig var mig og familielivet, han ønskede.
Vi var til sidst igennem en længere process med parterapi, gensidig mistillid osv osv osv. Og til sidst satte jeg foden ned og flyttede for mig selv. Han vaklede en del frem og tilbage men besluttede sig så for at flytte sammen med os og satse på familien alligevel - og siden da er alt gået meget bedre. Vi har det ikke perfekt i dag, men ting er meget meget bedre og vi arbejder i hvert fald begge to mod at have det godt sammen, hvor det for to år siden var ham, som fandt på undskyldniger/"stak af" i fritiden/ikke tog sin del af arbejdet med børnene osv mens jeg kæmpede for at få familien til at fungere alligevel og gjorde både hans og mit og sled mig totalt ud ved det.
Jeg tror, I må finde ud af, hvad som er problemet bag opførslen her. Hvorfor han ikke prioriterer familien. Og derefter må han så finde ud af, om det er noget, han faktisk ønsker at ændre, og du må finde ud af, om det er nok og noget, du kan leve med.
Sender en stor
. Ved hvordan du har det.
Anmeld