Og det gør jeg virkelig. Når kæresten langt om længe kommer hjem ved en 6-7 tiden, spiser vi, og endten ligger han sig til at sove på sofaen, ellers skal han ud i værkstedet. han har altid planer, og aldrig tid til hans familie. Der er nogen dage hvor han næsten ikke ser vores datter.
Hvis der er et eller andet med vores datter, i den trælse retning, ( selvom dette er sjældent, for vi har virkelig det nemmeste barn! ) så får han det tit til at lyde som om at det var verdens undergang. og så tænker jeg, ærlig talt, *så luk dog, du ved nærmest ikke hvordan det er at være forældre*. fx. da jeg havde født, så skulle alt handle om at han havde været vågen i næsten 24 timer, og han var bare sååååå træt. *Hvordan fanden tror du man har det efter en fødsel?!* helt ærlig.
Jeg har op til flere gange følt at vores datter ikke er hans første priotet, men at der er så mange andre ting der bliver smidt ind foran hende. Både da jeg var gravid, men også nu. Dengang jeg var gravid virkede det som om at det kun var mig der var super glad, og bare ikke kunne vente. bl.a var det også kun mig der lavede hendes værelse klar, og han var med i en babyforretning 1 gang, og alt dette såre mig virkelig. :/
jeg har prøvet op til flere gange, at forklare ham på en pæn måde, at det såre mig at han næsten aldrig er inde ved os/mig, og hvis han er, så falder han i søvn på sofaen. Vi laver aldrig noget sammen, som fx. at gå en tur i det her lækre vejr!, tage et spil kort, se en film, osv. det hele er bare dødt. Og hvis jeg brokker mig lidt, bliver tingene ændret i en uge, og så er vi tilbage til den samme rutine igen. + at når vi snakker om det, og jeg fx. siger, at jeg ikke synes han tager vores datter særlig tit, så kommer den der: "amen, jeg tog hende da i morges" - ak. imorges.. ud af 6 måneder...
Jeg er virkelig tæt på randen af bare at smide alt på gulvet, og give vores datter en hverdag, uden tåre og konstant skuffet mor, bare mig og hende. :/
Min økonomi er virkelig også blevet stram. Ved godt det koster at få børn, men når man er to om det, og det så KUN er mig der skal betale ALT til vores datter, så er det fandme hårdt! med alt mener jeg ALT. - tøj, mad, bleer, osv. og når tiden kommer til at hun skal i dagpleje, skal også kun jeg, betale for det.
Det skal lige siges at han betaler alt til huset og bilen ( bortset fra benzin ) , og så sidder jeg med resten, også når der skal laves om i huset. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal få min verden til at hænge sammen når min barsel slutter, og jeg skal ned på SU. :/
Jeg ved fandme snart ikke hvad jeg skal gøre mere :/