Vi måtte sige farvel til vores lille kanin :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

heaven

et kram skal du have - kender godt følelsen, har selv haft 2 kaniner "på samme måde". De kan jo blive næsten som hunde, altså.... vores gik også løs i haven, og kunne vi ikke lige finde den, fik vi hunden til at lede - og så kom de sammen.... helt fantastisk. Den første mistede vi allerede efter 6 mdr, den var nyresyg (sukkersyge mente dyrlægen) og den anden døde af alderdom, ham fandt jeg i buret en morgen 

jeg var også knust begge gange, så forstår dig så godt!!! du må have en ninus når du er klar øv er det.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Ønskebarnet

Hvor er i altså bare søde piger .......hun er savnet hver dag og syntes stadig her er alt for tomt.

vi er ovenpå igen ellers dvs sådan da........har det ikke så godt med at se billeder af hende endnu.

Anmeld

26. maj 2012

TeamRocket

Åh hvor kan jeg følge dig, vi mistede vores kanin sidste sommer. Hun var god som dagen var lang, kom når man kaldte, gik løs både inde og ude og kom hen og hoppede op af en for at blive nusset. Hun brugte kun sit bur som toilet. Jeg savner hende stadig.

Anmeld

30. maj 2012

Ønskebarnet

TeamRocket skriver:

Åh hvor kan jeg følge dig, vi mistede vores kanin sidste sommer. Hun var god som dagen var lang, kom når man kaldte, gik løs både inde og ude og kom hen og hoppede op af en for at blive nusset. Hun brugte kun sit bur som toilet. Jeg savner hende stadig.

Nåh de minder om hinanden så .

Hun er savnet rigtig meget....der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på hende....min lille uldtot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.