Vi måtte sige farvel til vores lille kanin :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Ønskebarnet

Hun blev aflivet for en uge siden i dag  og jeg savner hende så meget .

Savner at hun kommer ind og vækker mig om morgenen med sine grynt.....at hun kommer løbende ud til mig når jeg kommer fra arb....at hun ligger som en dronning i sofaen og vores hyggestunder.

Hun var en indekanin og brugte kun sit bur til at sove i eller når hun skulle spise....ellers var hun bare ude hele dagen (også når vi ikke var hjemme).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Mira0911

Kender godt til denne savn... 

Sikke en hyggelig indekanin... Hva ved de så godt hvor de skal gå på toilet henne? 

Anmeld

2. maj 2012

Ønskebarnet

Hun lærte fra lille at tisse osv i sin kaninbakke  tror vi har været heldige med hende at hun var så nem....hun har heller aldrig bidt i ledninger eller noget

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

Ønskebarnet skriver:

Hun lærte fra lille at tisse osv i sin kaninbakke  tror vi har været heldige med hende at hun var så nem....hun har heller aldrig bidt i ledninger eller noget

Hvor skønt... 

Anmeld

2. maj 2012

banana3

Ønskebarnet skriver:

Hun blev aflivet for en uge siden i dag  og jeg savner hende så meget .

Savner at hun kommer ind og vækker mig om morgenen med sine grynt.....at hun kommer løbende ud til mig når jeg kommer fra arb....at hun ligger som en dronning i sofaen og vores hyggestunder.

Hun var en indekanin og brugte kun sit bur til at sove i eller når hun skulle spise....ellers var hun bare ude hele dagen (også når vi ikke var hjemme).

Det var godt nok en dygtig kanin! 

Anmeld

2. maj 2012

Lone Jakobsen

hold da op det lyder som en rigtig dejlig kanin.

sku du nu stå og mangle en ny kanin. så har jeg små unger klar i starten af juni

Anmeld

3. maj 2012

Ønskebarnet

Lone Jakobsen skriver:

hold da op det lyder som en rigtig dejlig kanin.

sku du nu stå og mangle en ny kanin. så har jeg små unger klar i starten af juni

Vi skal ha en ny kanin igen på et tidspunkt

Hvad er racen ?

Anmeld

3. maj 2012

Lone Jakobsen

Ønskebarnet skriver:

Vi skal ha en ny kanin igen på et tidspunkt

Hvad er racen ?

racen er løvehoved. (faderen er ren løvehoved og moderen er halv løvehoved)

hvis i er int. skal jeg lige få taget et par billeder af kuldet. men du kan bare skrive hvis det er

Anmeld

18. maj 2012

Ønskebarnet

Kan være vi henvender os i løbet af året for lige pt skal vi ikke ha en ny.

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Åååh det gør så ondt at skulle sige farvel til ens kæledyr. 

Om det så er en kanin, kat, fisk, hest, slange eller noget helt andet, så gør det så forfærdeligt ondt, fordi man knytter sig sådan til skidtet!

Din kanin lød helt fantastisk! Jeg elsker selv kaniner (ok, jeg elsker alle dyr) og synes, det lyder vildt skønt med en kanin, der lever som din gjorde! 

Kæmpe, medfølende krammer herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.