FUCH SHIT osv,på den super positivemåde:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

maria_wlt

SÅDAN... HELD OG LYKKE... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

banana3

Valle81 skriver:

Jeg har lige fået mailen der kan ændre mit liv:0)

Jeg blev fyret under barsel, da virksomheden jeg arbejde ved gik konkurs. Da jeg så står her ufaglært osv og skal finde job i en verden hvor der ikke er job at få har jeg måtte søge nye vegne. Jeg har altid gerne ville sidde på kontor, gerne på kommune eller som lægesekretær.

Så nu har jeg søgt begge dele, som voksenelev.

Og nu,lige for 5 minutter siden, lå mailen der. Jeg er blevet indkaldt til staveprøve til uddannelsen som lægesekretær. Klarer jeg den, er jeg godt på vej til drømmeuddannelsen. Bare det at blive udtaget til staveprøven er i sig selv en bedrift, det er mellem 20-30 der gør ud af over 200 ansøgere.

Jeg er så stolt og så glad og håber jeg klarer skærene.

Hopper og og ned

Knus
Christina

JUUHHUUU... TILLYKKE !!! jeg krydser ALT   

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

maria_wlt skriver:

SÅDAN... HELD OG LYKKE... 

Tak:0)

Håber sådan jeg klarer den, men det er jo at være opmærksom, se hvad man skriver osv.

Når jeg skriver på baby fx, så går jeg ikke så meget op i det. Skriver bare og der kommer nogle gode gedine slåfejl og sådan.

Åhh hvor jeg håber...................

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

banana3 skriver:

JUUHHUUU... TILLYKKE !!! jeg krydser ALT   

Håber de hjælper mig på vej:0)

Anmeld

2. maj 2012

Mutti2B

Kæmpe tillykke. Jeg ved lige hvordan du har det for jeg startede i oktober sidste år som Lægesekretærelev . Det er den fedeste uddannelse

Anmeld

2. maj 2012

MariaJ

Nej, hvor flot. Tillykke med det og  for at det går godt til prøven. Det må være skønt.

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Valle81 skriver:

Jeg har lige fået mailen der kan ændre mit liv:0)

Jeg blev fyret under barsel, da virksomheden jeg arbejde ved gik konkurs. Da jeg så står her ufaglært osv og skal finde job i en verden hvor der ikke er job at få har jeg måtte søge nye vegne. Jeg har altid gerne ville sidde på kontor, gerne på kommune eller som lægesekretær.

Så nu har jeg søgt begge dele, som voksenelev.

Og nu,lige for 5 minutter siden, lå mailen der. Jeg er blevet indkaldt til staveprøve til uddannelsen som lægesekretær. Klarer jeg den, er jeg godt på vej til drømmeuddannelsen. Bare det at blive udtaget til staveprøven er i sig selv en bedrift, det er mellem 20-30 der gør ud af over 200 ansøgere.

Jeg er så stolt og så glad og håber jeg klarer skærene.

Hopper og og ned

Knus
Christina

Hvor er du sej

Min mor var i mange år lægesekretær og hun elskede det. Hun siger at det var det totale drømmejob

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.