FUCH SHIT osv,på den super positivemåde:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Valle81

Jeg har lige fået mailen der kan ændre mit liv:0)

Jeg blev fyret under barsel, da virksomheden jeg arbejde ved gik konkurs. Da jeg så står her ufaglært osv og skal finde job i en verden hvor der ikke er job at få har jeg måtte søge nye vegne. Jeg har altid gerne ville sidde på kontor, gerne på kommune eller som lægesekretær.

Så nu har jeg søgt begge dele, som voksenelev.

Og nu,lige for 5 minutter siden, lå mailen der. Jeg er blevet indkaldt til staveprøve til uddannelsen som lægesekretær. Klarer jeg den, er jeg godt på vej til drømmeuddannelsen. Bare det at blive udtaget til staveprøven er i sig selv en bedrift, det er mellem 20-30 der gør ud af over 200 ansøgere.

Jeg er så stolt og så glad og håber jeg klarer skærene.

Hopper og og ned

Knus
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

sarahb

Hvor er det bare SEJT!!!
Kæmpe stort tillykke og jeg håber det virkelig for dig

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Weeeeeeeeeeee! Held og lykke!

Anmeld

2. maj 2012

HeidiØ

Valle81 skriver:

Jeg blev fyret under barsel, da virksomheden jeg arbejde ved gik konkurs. Da jeg så står her ufaglært osv og skal finde job i en verden hvor der ikke er job at få har jeg måtte søge nye vegne. Jeg har altid gerne ville sidde på kontor, gerne på kommune eller som lægesekretær.

Og nu,lige for 5 minutter siden, lå mailen der. Jeg er blevet indkaldt til staveprøve til uddannelsen som lægesekretær. Klarer jeg den, er jeg godt på vej til drømmeuddannelsen. Bare det at blive udtaget til staveprøven er i sig selv en bedrift, det er mellem 20-30 der gør ud af over 200 ansøgere.

Hopper og og ned

Knus
Christina

Eeeeej hvor skønt!! dejligt vejr og god mail, så kan dagen vidst ikke blive bedre!

Held og lykke med det, hvor er det fedt!

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

Valle81 skriver:

Hopper og og ned

Knus
Christina

Ih hvor er det altså spændende søde... 

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

sarahb skriver:

Hvor er det bare SEJT!!!
Kæmpe stort tillykke og jeg håber det virkelig for dig

Tak:0)

Jeg føler mig også sej:0) Efter over 2 års barsel ( 2 i træk) og nu arbejdsløshed, så lysner det lige pludselig.

Bryder mig ikke omat være på akasse, at skulle skrive utallige ansøgninger, at have presset hængende over hovedet med at de kan tage ens penge hvis de ikke synes man søger nok, søger bredt nok osv.

Så håber håber håber:0)

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

rikkeregnbue skriver:

Weeeeeeeeeeee! Held og lykke!

Tusind tak,

Skal afsted onsdag kl 11, på min mors fødselsdag og hun er også lægesekretær, så det kan kun gå godt:0)

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

HeidiØ skriver:

Eeeeej hvor skønt!! dejligt vejr og god mail, så kan dagen vidst ikke blive bedre!

Held og lykke med det, hvor er det fedt!

Tak, og præcis:0)

Det kan næsten ikke blive en bedre dag:0) Den bliver fuldent, når ungerne er hentet og vi skal nyde en is - eller flere - ude i haven:0)

Knus

Anmeld

2. maj 2012

2børn2

Valle81 skriver:

Hopper og og ned

Knus
Christina

Stort tillykke... håber det bedste..

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

2børn2 skriver:

Stort tillykke... håber det bedste..

Tusind tak:0)

Det gør jeg også:0)

Skal nok komme med update:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.