En facebook erfære, på DR2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

modesty

Catfish ja, den er virkelig god. Da jeg så den (for et par år siden) vidste jeg ikke hvad den handlede om. Ret syret oplevelse.

Jeg tror at det er forskelligt om dokumania ligger på dr.dk alt efter om de har rettigheder til det eller ej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Barbamama

WOW

Det lyder helt vildt. Nej jeg så den ikke. Det lyder ellers spændende!

Anmeld

2. maj 2012

Zafir

modesty skriver:

Catfish ja, den er virkelig god. Da jeg så den (for et par år siden) vidste jeg ikke hvad den handlede om. Ret syret oplevelse.

Jeg tror at det er forskelligt om dokumania ligger på dr.dk alt efter om de har rettigheder til det eller ej. 

Var lige inde og se. Der lå 3 dokumania programmer. Men ikke det fra igår. Måske kommer det?

Anmeld

2. maj 2012

Talbutikken

Har optaget det og kan se på det hele at det var en fornuftigt beslutning

Det er så nemt at udgive sig for nogen man ikke er på nettet og tror ikke man behøver at være syg for at gøre.. Der bliver stillet så mange krav derude i samfundet og det er ikke altid nemt at leve op til dem, eller de forskelle idialer..

Se bare for børneopdragelse feks. Det kan godt være man ved hvordan det skal gøres i terorien, men at få det fuldført i praktis er en helt anden sag, men det er jo så nemt nok at sidde og fortælle andre her på feks. baby hvordan man skal og ikke skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.