Jeg forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
TeamRocket skriver:

Jøses! Er du baby.dk's private ordpoliti eller hvad ?! Jeg glemte et R- men det var da helt tydeligt hvad der skulle stå!

ha..ha..nej, prøv lige selv at læse hvad du skrev, det var vist ikke R, men et manglende a, som udløste en rettelse.

Asparges er noget vi spiser og ikke en sygdom..........og dette er skrevet med humor og ikke for at ville rette, jeg kan sagtens se igennem fingre med stave fejl....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TeamRocket skriver:

Jøses! Er du baby.dk's private ordpoliti eller hvad ?! Jeg glemte et R- men det var da helt tydeligt hvad der skulle stå!

Jeg troede, du ville kunne se det sjove i det - ligesom hvis du havde indledt dit indlæg med at skrive "gulerødder". Beklager meget, at jeg har stødt dig. 

Anmeld

2. maj 2012

L&V

Jeg kender en der er blevet autist efter en vaccination men Laura får nu stadig hendes

Anmeld

2. maj 2012

Fenja09

Jeg er ræd hver gang min datter skal have en vaccine, men det alternativ der er til dem er langt værre end en den lille bitte risiko der er for at der sker noget, andet end feber.

Personligt forstår jeg slet ikke dem som vælger at lade være - tænk at vælge at lade sine børn få alle de forfærdelige sygdomme eller tage chancen og håbe at de ikke får dem - mange af dem kan også give langvarige mén. Derudover kan jeg blive bitter over, at skulle sende min datter i institution, hvis / hvor der er børn der ikke er vacc. Jeg gider jo ikke udsætte min datter for f.eks mæslinger, fordi nogen vælger vacc. fra.

/Fenja

Anmeld

2. maj 2012

kitra

Mor og meget mere skriver:

Jeg troede, du ville kunne se det sjove i det - ligesom hvis du havde indledt dit indlæg med at skrive "gulerødder". Beklager meget, at jeg har stødt dig. 

hehe jeg læste det som dem man spiser og tænkte hmm hvad pokker har det lige med emnet at gøre, lidt sjovt er vist ikke helt vågen 

Anmeld

2. maj 2012

Annette A

Fenja09 skriver:

Jeg er ræd hver gang min datter skal have en vaccine, men det alternativ der er til dem er langt værre end en den lille bitte risiko der er for at der sker noget, andet end feber.

Personligt forstår jeg slet ikke dem som vælger at lade være - tænk at vælge at lade sine børn få alle de forfærdelige sygdomme eller tage chancen og håbe at de ikke får dem - mange af dem kan også give langvarige mén. Derudover kan jeg blive bitter over, at skulle sende min datter i institution, hvis / hvor der er børn der ikke er vacc. Jeg gider jo ikke udsætte min datter for f.eks mæslinger, fordi nogen vælger vacc. fra.

/Fenja

Kunne ikke have skrevet det bedre selv.

Anmeld

2. maj 2012

Fenja09

Kellie skriver:

Kunne ikke have skrevet det bedre selv.

Anmeld

2. maj 2012

Ciss

Nu husker jeg ikke alle fakta og navne, men jeg synes at huske, at det var en engelsk læge, som siden 80'erne har lagt forskningsresultater frem, som skulle vise, at vaccinerne kan give autisme. Han blev så afsløret for et år eller to siden som den rene fupmager. Det er ret og slet ikke korrekt, at der er en sammenhæng mellem de to ting, men pga hans "foskningsresultater" er det noget, mange har hørt om, og som der er blevet refereret til i en del sammenhænge, og derfor er der jo en del, som stadig tror på det.

Dermed ikke sagt, at vacciner ikke kan have negative sider, men lige den der er vist en myte.

- og ja, jeg lader også mine børn vaccinere.

Anmeld

2. maj 2012

anynom

SSI.dk
Der kan du læse om bivirkninger.

Anmeld

2. maj 2012

Ilya

Mor og meget mere skriver:

Aspergers 

Haha jeg klukkede også højt over den.... Sød fejl!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.