Jeg forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja undskyld jeg spørger.... Ved at detre emne har været oppe før, og at det vist er lidt følsomt... Men jeg forstår det altså ikke!? Sad hos frisør i dag, og en kunde ved siden af sad og snakkede om vaccinerne til vores små børn. Hun var stor fortaler for IKKE at give vores børn de vacciner. Hun talte om den 4 vaccine, og at den menes at være skyld i ADHD hos en del børn. Min søn er selv blevet vaccineret 2 gange... Hvad er fordelene og ulemperne ved de vacciner?? Håber på lidt hjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Ja undskyld jeg spørger.... Ved at detre emne har været oppe før, og at det vist er lidt følsomt... Men jeg forstår det altså ikke!? Sad hos frisør i dag, og en kunde ved siden af sad og snakkede om vaccinerne til vores små børn. Hun var stor fortaler for IKKE at give vores børn de vacciner. Hun talte om den 4 vaccine, og at den menes at være skyld i ADHD hos en del børn. Min søn er selv blevet vaccineret 2 gange... Hvad er fordelene og ulemperne ved de vacciner?? Håber på lidt hjælp??

Vaccine skyld i ADHD... Hvad folk dog ikke finder på at fyre at for at få deres skræmme kampanger igennem..

Anmeld

1. maj 2012

SjeBets

hehe det er det sjoveste jeg længe har læst at en vacine skulle være skyld i ADHD.... 

Bliver lidt irriteret når folk ikke har ordenlig argumentere for deres "sag" ... hvis man vil være fortaler for noget om det er for eller imod, må man sq lige sætte sig ind i sagerne

Anmeld

1. maj 2012

Eliza

Den med ADHD har jeg heller ikke hørt før

Men syntes da egentlig også det kunne være spændende at høre hvorfor man vælger dem fra??

Anmeld

1. maj 2012

TeamRocket

Asparges.. Jeg har hørt om en der mente vaccine var skyld i at drengen fik det. Har hørt om børn der blev syge og fik hjerneskade. Så jo, jeg er en af dem der stiller mig kritisk over for bare at vaccinere mine børn uden at grundigt tjekke for hvad og hvorfor. Indtil videre er jeg dog nået frem til at ulemperne er mindre ved vaccine- end ved at lade være. Men ja jeg fortrækker vi bare får udryddet de sygdomme- og det gør vi ikke hvis ikke vi får ungerne vaccineret

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Det er mig der er en idiot!! Det var ikke ADHD hun sagde, men autisme!! Sorry. Blander de to ting sammen

Anmeld

1. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

da vi har en del ADHD i familien ved jeg at det er arveligt.. så er det på nogle måde i din familie så ja så kan dine børn få det..

men pga vaccine det tror jeg simplthen ikke på..

ADHD er noget med at der mangler et stof i hjernen og det stof kan man få suppleret via medicinen og derfor fungere mere normalt..

håber det hjalp en smugle

Anmeld

1. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TeamRocket skriver:

Asparges.. Jeg har hørt om en der mente vaccine var skyld i at drengen fik det. Har hørt om børn der blev syge og fik hjerneskade. Så jo, jeg er en af dem der stiller mig kritisk over for bare at vaccinere mine børn uden at grundigt tjekke for hvad og hvorfor. Indtil videre er jeg dog nået frem til at ulemperne er mindre ved vaccine- end ved at lade være. Men ja jeg fortrækker vi bare får udryddet de sygdomme- og det gør vi ikke hvis ikke vi får ungerne vaccineret

Aspergers 

Anmeld

1. maj 2012

TeamRocket

Mor og meget mere skriver:

Aspergers 

Jøses! Er du baby.dk's private ordpoliti eller hvad ?! Jeg glemte et R- men det var da helt tydeligt hvad der skulle stå!

Anmeld

1. maj 2012

Vidunderligeunger

TeamRocket skriver:

Jøses! Er du baby.dk's private ordpoliti eller hvad ?! Jeg glemte et R- men det var da helt tydeligt hvad der skulle stå!

fordi det lød som dem man spiser tror jeg men tror nu bare det var gas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.