Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har lige taget en test og den er positiv. Stregen er MEGET svær at se på billedet, men den er tydligere når man har den og i strækt arm. Jeg skal først teste om 9-11 dage
Jeg har lige taget en test og den er positiv. Stregen er MEGET svær at se på billedet, men den er tydligere når man har den og i strækt arm.
Jeg skal først teste om 9-11 dage
Jeg kan sagtens se en fin lille utydelig streg!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: har du fået ovitrelle el. pregnyl...
har du fået ovitrelle el. pregnyl...
Ovitrelle. Men jeg har testet hver dag fra jeg tog den og de 2 sidste dage var den negativ men positiv idag
Anonym skriver: Ovitrelle. Men jeg har testet hver dag fra jeg tog den og de 2 sidste dage var den negativ men positiv idag
der skal gå min. 12 dage inden du er sikker.. på min klinik siger de 14 dage.. for der er forskel på koncentrationen i urinen udfra hvad man indtager af væske og mad i løbet af dagen..
ønskebarn74 skriver: der skal gå min. 12 dage inden du er sikker.. på min klinik siger de 14 dage.. for der er forskel på koncentrationen i urinen udfra hvad man indtager af væske og mad i løbet af dagen..
Anonym skriver: Pis osse ble lige så gladJeg har testet hver gang på morgenurin
Pis osse ble lige så gladJeg har testet hver gang på morgenurin
tag det helt roligt... det er jo meget sandsynligt at den er det omkring testdag.. chancerne er jo større i behandling..!!
og det var bestemt ikke min mening at gøre dig ked af det.. men ved bare hvor ekstra skuffet man kan blive..
ønskebarn74 skriver: tag det helt roligt... det er jo meget sandsynligt at den er det omkring testdag.. chancerne er jo større i behandling..!! og det var bestemt ikke min mening at gøre dig ked af det.. men ved bare hvor ekstra skuffet man kan blive..
Håber du har ret :)
Nej det er ik din skyld <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128