Jeg tør næsten ikke tro på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en test og den er positiv. Stregen er MEGET svær at se på billedet, men den er tydligere når man har den og i strækt arm.

Jeg skal først teste om 9-11 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

JH12

Jeg  krydser fingre for der gemmer sig et lille spir i maven..

Men test da om 9-11 dage  vildt du kan få en positiv test nu så.

Anmeld

1. maj 2012

Worldwide

Kan sagtens se to streger Saa et lille forsigtigt tillykke

Anmeld

1. maj 2012

Tildes mor

jeg kan sagtens se 2 streger også , så et lille forsigtigt tillykke herfra og en masse krydsede fingre 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor er jeg glad for I også kan se stregen <3

Efter terminsberegneren herinde burde jeg være 2+3 er det ikke ret vildt at teste positivt der? Åhh hvor jeg ikke håber det er en and!!

Anmeld

1. maj 2012

Mira0911

Kan også sagtens se den...  Et forsigtigt tillykke herfra... 

Anmeld

1. maj 2012

Bak

Anonym skriver:

Hvor er jeg glad for I også kan se stregen <3

Efter terminsberegneren herinde burde jeg være 2+3 er det ikke ret vildt at teste positivt der? Åhh hvor jeg ikke håber det er en and!!

Hvorfor i alverden tester du nu? Du kan ikke på nogen måde regne med testen, hvis du ellers har en regelmæssig cyklus og med sikkerhed kan sige, at du er "2+3". Hvis ægget er befrugtet har det ikke engang sat sig fast endnu og producerer ikke HcG endnu... Men krydser da fingre for dig om 11 dage! 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Hvorfor i alverden tester du nu? Du kan ikke på nogen måde regne med testen, hvis du ellers har en regelmæssig cyklus og med sikkerhed kan sige, at du er "2+3". Hvis ægget er befrugtet har det ikke engang sat sig fast endnu og producerer ikke HcG endnu... Men krydser da fingre for dig om 11 dage! 

Min cyklus er sikker den er blevet fuldt nøje af fagfolk!

Ægget kan sagtens have sat sig, en veninde der har været i behandling, blev sat 1 1/2 uge frem ved NF og testede positivt 2+5

Men jeg tester selfølgelig igen om en uge eller mere

Anmeld

1. maj 2012

nielsen80

Min cyklus er sikker den er blevet fuldt nøje af fagfolk!

Ægget kan sagtens have sat sig, en veninde der har været i behandling, blev sat 1 1/2 uge frem ved NF og testede positivt 2+5

Men jeg tester selfølgelig igen om en uge eller mere

Er du i behandling? For husk hvis du er kan nogle af de hormoner man får give falsk positiv.

Håber selvfølgelig den er der

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test og den er positiv. Stregen er MEGET svær at se på billedet, men den er tydligere når man har den og i strækt arm.

Jeg skal først teste om 9-11 dage

har du fået ovitrelle el. pregnyl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.