Er chokeret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

Ja to gange og så havde mega dårlige ånde og savlet som en gal

Øv øv !! Det lyder som Oscar .. Må hellere til lægen med ham i morgen ..

God bedring med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Moar2011

Du er INGEN dårlig mor!! Tværtimod!!!!

Hold nu k*ft nogle latterlige inkompetente læger! OMG! Sys I skal skifte læge...det ville jeg ha' gjort! Det er helt sikkert. Men jeg ville ihvertfald ringe til lægen og fortælle at vagtlægen fandt DIAGNOSEN! Tak for L.O.R.T...

God bedring med jeres lille stjerne... 

Det var ikke vores egen læge HELDIGVIS .. Det var gæste læger fordi vores egen havde feRie

Anmeld

1. maj 2012

MorDk

Babyklar skriver:

Det var ikke vores egen læge HELDIGVIS .. Det var gæste læger fordi vores egen havde feRie

Nåååhr ok...

Puha... men send en klage alligevel!!!

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Øv øv !! Det lyder som Oscar .. Må hellere til lægen med ham i morgen ..

God bedring med ham 

god ide ! - jeg vidste at der var et eller andet med storm, for kunne slet ikke kende ham .. 

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

maryjane skriver:

Ej sådan noget lægesjusk 

Hvor er det synd for din dreng! God bedring med ham, du er ikke en dårlig mor men de der læger er da helt ude i hampen..

har hvertfald fundet ud af at man ikke altid kan gå ud fra en læge dør med go samvigtighed..

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

Nattøs skriver:

ihhh jeg var blevet tosset på de gæste læger.. 

Man plejer altid at høre brok over vagtlæger, men her er det sku gæste lægerne man kan blive gal på.

JA lige præcis - men den her gang er det vagtlægen der er GO !

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

Laijona Äiti skriver:

Godt i endelig har fundet en årsag, stakkels dreng OG FORÆLDRE.  Synes det er SÅ ringe en behandling i har fået hos gæstelægerne, det er desværre ikke 1. gang jeg hører om lign.

synes det er skræmmende , at dem man burde føle sig trygge ved og ved hvad de har med at gøre.. men desværre ikke altid .. 

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

michelledam skriver:

Ej puha, synes man hører mere og mere af den slags. Det er sgu forfærdeligt for man tør sgu snart ikke stole på lægerne. Og det er jo ikke fedt når det netop er dem man skal stole på. Da de jo skulle være de "kloge" læger kan tage fejl som os andre. Men at tre læger ligefrem overser en halsbetændelse det er da lige stygt nok.

Godt i har fået styr på det. Og han er blevet sig selv igen

ja det syge er at der er TRE der ikke opdager det .. og det væreste er dog ham vi var ved i fredags sagde at det var helt normalt .. dagen efter tager vi tilvagt læge for jeg vidste det ikk passede og ganske rigtig .. JAMEN 

men rigtig , vi fandt ud af det og nu har han det heldigvis godt og en super glad dreng igen 

Anmeld

1. maj 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

god ide ! - jeg vidste at der var et eller andet med storm, for kunne slet ikke kende ham .. 

Åh  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.