Er chokeret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Moar2011

hej damer

Må lige dele dette med jer, for er virkelig i chok ..

nok nærmere de sidste 1uges har vores søn ændre sig, han græd meget, ville ikk være i vuggestuen (græd når jeg afleveret ham) .. ville ikke spise eller drikke ret meget om dagen .. og vi var bekymret ..

tog til gæste læge, intet var galt.. jeg gik så med en go tro på at der ikk var nået galt, men hvad var så årsagen.. ??

nååh.. men så en anden dag ringer vuggestuen at han er sløj og virker syg, jeg henter ham ... dagen efter tager jeg ham til læge (igen en anden gæste læge, da vores egen er lukket) .. der bliver kigget og lyttet og siger igen til mig at mit barn er sund og rask ..

hmm ... jamen så må han jo være sund og rask ..

disse symtomer havde storm:

- Ked af det (meget) - savlet rigtig meget - ville ikke rigtig spise eller drikke (han som ELSKER mad) og sov ikke om natten ..

et par dage efter ville jeg tag en snak med vuggestuen og de siger så til mig at storm ikke ville drikke , og sover ikk rigtig.. og nu begynder vi at være rigtig urolige .. senere på dagen kommer jeg og henter ham, siger vuggestuen til mig at storm har HVID tunge og at det evt kunne være trøske..  og i samarbejde med vuggestuen, bliver vi enige om at vi besøger en læge ENGANG mere ( i fredags).. denne gæste læge siger at det er helt normalt at tungen er SÅ hvid og der intet er at se.. okey vi går hjem i go orden og ro om at der intet er.. MEN lørdag spiser drengen stadig ikk ret meget eller drikker ret meget på næsten 1 DØGN .. og vi vælger derfor en anden mulighed VAGTLÆGEN .. som med det samme gerne ville se vores dreng, for at undersøge ham og se om han mangler væske .. og vi tager vores lille sedl med, hvor vi har skreven de ting op med hvad symtomer han har , for NU skal der findes den årsag.. og vi når kun lige ind og får kigget ham i munden,, så siger vagtlægen det er HALSBETÆNDELSE og grunden til at tungen er så hvid.. skyldes at han har gået med det  "længe" ¨

følte mig som den dårligeste MOAR ever !! men nu har vi fået vores skønne dejlige GLADE dreng tilbage.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

hej damer

Må lige dele dette med jer, for er virkelig i chok ..

nok nærmere de sidste 1uges har vores søn ændre sig, han græd meget, ville ikk være i vuggestuen (græd når jeg afleveret ham) .. ville ikke spise eller drikke ret meget om dagen .. og vi var bekymret ..

tog til gæste læge, intet var galt.. jeg gik så med en go tro på at der ikk var nået galt, men hvad var så årsagen.. ??

nååh.. men så en anden dag ringer vuggestuen at han er sløj og virker syg, jeg henter ham ... dagen efter tager jeg ham til læge (igen en anden gæste læge, da vores egen er lukket) .. der bliver kigget og lyttet og siger igen til mig at mit barn er sund og rask ..

hmm ... jamen så må han jo være sund og rask ..

disse symtomer havde storm:

- Ked af det (meget) - savlet rigtig meget - ville ikke rigtig spise eller drikke (han som ELSKER mad) og sov ikke om natten ..

et par dage efter ville jeg tag en snak med vuggestuen og de siger så til mig at storm ikke ville drikke , og sover ikk rigtig.. og nu begynder vi at være rigtig urolige .. senere på dagen kommer jeg og henter ham, siger vuggestuen til mig at storm har HVID tunge og at det evt kunne være trøske..  og i samarbejde med vuggestuen, bliver vi enige om at vi besøger en læge ENGANG mere ( i fredags).. denne gæste læge siger at det er helt normalt at tungen er SÅ hvid og der intet er at se.. okey vi går hjem i go orden og ro om at der intet er.. MEN lørdag spiser drengen stadig ikk ret meget eller drikker ret meget på næsten 1 DØGN .. og vi vælger derfor en anden mulighed VAGTLÆGEN .. som med det samme gerne ville se vores dreng, for at undersøge ham og se om han mangler væske .. og vi tager vores lille sedl med, hvor vi har skreven de ting op med hvad symtomer han har , for NU skal der findes den årsag.. og vi når kun lige ind og får kigget ham i munden,, så siger vagtlægen det er HALSBETÆNDELSE og grunden til at tungen er så hvid.. skyldes at han har gået med det  "længe" ¨

følte mig som den dårligeste MOAR ever !! men nu har vi fået vores skønne dejlige GLADE dreng tilbage.   

Ej nej hvor frygteligt !
Men , det er jo IKKE din skyld , men lægernes . !!
Havde han feber også ??? Syns det  lyder meget som Oscar for tiden

Anmeld

1. maj 2012

maryjane

Ej sådan noget lægesjusk 

Hvor er det synd for din dreng! God bedring med ham, du er ikke en dårlig mor men de der læger er da helt ude i hampen..

Anmeld

1. maj 2012

Nattøs

ihhh jeg var blevet tosset på de gæste læger.. 

Man plejer altid at høre brok over vagtlæger, men her er det sku gæste lægerne man kan blive gal på.

Anmeld

1. maj 2012

Mira0911

Sikke nogle ****** læger..... 

Godt at der er fundet frem til en årsag... Rigtig god bedring med ham... 

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Puuuh sikke en historie, godt i fandt ud af hvad det var - god bedring med ham 

Anmeld

1. maj 2012

lio

Godt i endelig har fundet en årsag, stakkels dreng OG FORÆLDRE.  Synes det er SÅ ringe en behandling i har fået hos gæstelægerne, det er desværre ikke 1. gang jeg hører om lign.

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

Ej puha, synes man hører mere og mere af den slags. Det er sgu forfærdeligt for man tør sgu snart ikke stole på lægerne. Og det er jo ikke fedt når det netop er dem man skal stole på. Da de jo skulle være de "kloge" læger kan tage fejl som os andre. Men at tre læger ligefrem overser en halsbetændelse det er da lige stygt nok.

Godt i har fået styr på det. Og han er blevet sig selv igen

Anmeld

1. maj 2012

MorDk

Du er INGEN dårlig mor!! Tværtimod!!!!

Hold nu k*ft nogle latterlige inkompetente læger! OMG! Sys I skal skifte læge...det ville jeg ha' gjort! Det er helt sikkert. Men jeg ville ihvertfald ringe til lægen og fortælle at vagtlægen fandt DIAGNOSEN! Tak for L.O.R.T...

God bedring med jeres lille stjerne... 

Anmeld

1. maj 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Ej nej hvor frygteligt !
Men , det er jo IKKE din skyld , men lægernes . !!
Havde han feber også ??? Syns det  lyder meget som Oscar for tiden

Ja to gange og så havde mega dårlige ånde og savlet som en gal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.