hej damer 
Må lige dele dette med jer, for er virkelig i chok ..
nok nærmere de sidste 1uges har vores søn ændre sig, han græd meget, ville ikk være i vuggestuen (græd når jeg afleveret ham) .. ville ikke spise eller drikke ret meget om dagen .. og vi var bekymret ..
tog til gæste læge, intet var galt.. jeg gik så med en go tro på at der ikk var nået galt, men hvad var så årsagen.. ??
nååh.. men så en anden dag ringer vuggestuen at han er sløj og virker syg, jeg henter ham ... dagen efter tager jeg ham til læge (igen en anden gæste læge, da vores egen er lukket) .. der bliver kigget og lyttet og siger igen til mig at mit barn er sund og rask ..
hmm ... jamen så må han jo være sund og rask ..
disse symtomer havde storm:
- Ked af det (meget) - savlet rigtig meget - ville ikke rigtig spise eller drikke (han som ELSKER mad) og sov ikke om natten ..
et par dage efter ville jeg tag en snak med vuggestuen og de siger så til mig at storm ikke ville drikke , og sover ikk rigtig.. og nu begynder vi at være rigtig urolige .. senere på dagen kommer jeg og henter ham, siger vuggestuen til mig at storm har HVID tunge og at det evt kunne være trøske.. og i samarbejde med vuggestuen, bliver vi enige om at vi besøger en læge ENGANG mere ( i fredags).. denne gæste læge siger at det er helt normalt at tungen er SÅ hvid og der intet er at se.. okey vi går hjem i go orden og ro om at der intet er.. MEN lørdag spiser drengen stadig ikk ret meget eller drikker ret meget på næsten 1 DØGN .. og vi vælger derfor en anden mulighed VAGTLÆGEN .. som med det samme gerne ville se vores dreng, for at undersøge ham og se om han mangler væske .. og vi tager vores lille sedl med, hvor vi har skreven de ting op med hvad symtomer han har , for NU skal der findes den årsag.. og vi når kun lige ind og får kigget ham i munden,, så siger vagtlægen det er HALSBETÆNDELSE og grunden til at tungen er så hvid.. skyldes at han har gået med det "længe" 
¨
følte mig som den dårligeste MOAR ever !! men nu har vi fået vores skønne dejlige GLADE dreng tilbage. 
Anmeld