Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: tør slet ikke tænke på dens rodnet!!!! Tænk hvis det også er 6-8 gange større end normalt må hellere bestille en brolægger til at reparere min terassen når alle fliserne er blevet hevet op sammen ed blomsten hihi
tør slet ikke tænke på dens rodnet!!!! Tænk hvis det også er 6-8 gange større end normalt må hellere bestille en brolægger til at reparere min terassen når alle fliserne er blevet hevet op sammen ed blomsten hihi
hehe bare rolig det tager dig kun et par dage at grave enden frem HAHA og er du ekstra sød ved planten så venter du og lader den få "børn"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en spøjs fætter, hi hi
Jeg har godt nok vist den her før, men den kan vist godt klare en gentagelse... Sådan én ser man heller ikke hver dag
jydeinden skriver: hehe bare rolig det tager dig kun et par dage at grave enden frem HAHA og er du ekstra sød ved planten så venter du og lader den få "børn"
pyyyyh... arrrggghhh!!!! er det nu ikke nok med den ene?
Dot D skriver: Sikke en spøjs fætter, hi hi Jeg har godt nok vist den her før, men den kan vist godt klare en gentagelse... Sådan én ser man heller ikke hver dag
HAHA, den har jeg i hvert fald ikke set før den er fisme sej!
Skær mig lige en skive.. øhm! hihi
Caroline86 skriver: HAHA, den har jeg i hvert fald ikke set før den er fisme sej! Skær mig lige en skive.. øhm! hihi
Ja, det var lidt svært at skære den.... Nu er jeg spændt på, om mit drivhus kan levere en magen til i år igen
Caroline86 skriver: pyyyyh... arrrggghhh!!!! er det nu ikke nok med den ene?
haha hvis du spørg mig, så jo, hvis du spørg din plante så naturligvis IKKE
jydeinden skriver: haha hvis du spørg mig, så jo, hvis du spørg din plante så naturligvis IKKE
Hehe
bliver nødt til lige at hive den her op så flere kan se
Zafir skriver: Sejt
Sejt
ja, den er vildt sej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128