naturens smukke "fejl"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Caroline86

Ja, fejl kom i "" for selvom det ikke er standard så kan det nu være ret smukt når naturen laver ballade

Jeg fangede denne "fejl" ude på min terasse - den har altså fået lov til at blive stående nænnede ikke at rykke den op!

Er der andre der har sjove/skæve billeder fra naturen så læg dem endelig ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

Caroline86 skriver:

Ja, fejl kom i "" for selvom det ikke er standard så kan det nu være ret smukt når naturen laver ballade

Jeg fangede denne "fejl" ude på min terasse - den har altså fået lov til at blive stående nænnede ikke at rykke den op!

Ih hvor er den smuk bliver os vildt facineret af sådan noget Også er det altså bare en flot blomst/ukrudt

Anmeld

1. maj 2012

Caroline86

Månsson skriver:

Ih hvor er den smuk bliver os vildt facineret af sådan noget Også er det altså bare en flot blomst/ukrudt

ja, er den ikke?

Og den er så sej på toppen - ligner næsten en fletning - fordi alle blomsterne ikke er sprunget ud endnu

Anmeld

1. maj 2012

Maja88

jeg havde ikke turde røre den

Anmeld

1. maj 2012

Caroline86

Maja88 skriver:

jeg havde ikke turde røre den

HAHA... hvorfor ikke? den er ikke kødædende, bare rolig

Anmeld

1. maj 2012

Maja88

Caroline86 skriver:

HAHA... hvorfor ikke? den er ikke kødædende, bare rolig

er du nu helt sikker på det.. sådan en mutant blomst haha

Anmeld

1. maj 2012

Caroline86

Maja88 skriver:

er du nu helt sikker på det.. sådan en mutant blomst haha

den bed ikke... den knurrede godt nok lidt da jeg pillede ved dens blade, men det tænkte jeg var helt normalt!? hahaha

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Caroline86 skriver:

ja, er den ikke?

Og den er så sej på toppen - ligner næsten en fletning - fordi alle blomsterne ikke er sprunget ud endnu

Det er skisme noget af en mutation der er sket der

Anmeld

1. maj 2012

jydeinden

Caroline86 skriver:

naturen er nu en gang fascinerende..og hvilken utrolig flot, men hamrende irreterende (nogen gange) blomst du har fanget

Anmeld

1. maj 2012

Caroline86

jydeinden skriver:

naturen er nu en gang fascinerende..og hvilken utrolig flot, men hamrende irreterende (nogen gange) blomst du har fanget

tør slet ikke tænke på dens rodnet!!!! Tænk hvis det også er 6-8 gange større end normalt må hellere bestille en brolægger til at reparere min terassen når alle fliserne er blevet hevet op sammen ed blomsten hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.