Er total modløs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

tarkoflen

Kathepige skriver:

Altså hele måneden?

Vi har været kærester i snart ni år, og vi er sgu lidt trætte til at sexe hver anden dag. Hehe..

Eller kun i den tid, hvor der er ÆL... Problemet er bare, at jeg er ret sikker på, at jeg kan mærke ÆL.. Følelsen lægger dog ikke ligefrem op til hygge og sex. Det gør herre nas!

Ja det er faktisk hele måneden måske I kan nøjes med hver tredje dag, hvis det hjælper, og så kunne det jo være, at det gav pote... De tre veninder jeg kender, der har prøvet det, er alle blevet gravide indenfor 3 måneder og de to faktisk i hvad man kan kalde første forsøg...

Men man skal selvfølgelig ikke sexe hvis ikke man har lyst, men chancerne bliver jo forbedret en del

Hvis du har helt styr på hvornår du har æl, så kan I nok også nøjes med at være så aktive ca. en uge før og en lille uge efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Flødebollen

Nu er der bestilt ÆL-tests.. Så håber vi, det hjælper

Anmeld

1. maj 2012

Annette A

Hej Det er bare så uretfærdigt og kan godt forstå modet svigter, når du står med skuffelsen måned efter måned.

Men jeg tænker som mange af de andre også skriver, at du skal prøve de ægløsningstest. Bare en enkelt måned måske. Om ik andet for at blive klogere på hvornår du har din ægløsning. Det er jo ikke til at vide om I bare rammer helt ved siden af, så på den måde har du en ide om hvornår Jeres mulighed er tilstede.

Har selv brugt ægløsningstest på den måde og kun en enkelt måned og så har jeg hver måned vidst hvilket tidspunkt vi skulle være aktive omkring og så sørget for der kun gik to dage imellem fra det øjeblik, hvor jeg vidste æglæsningen kunne indtræffe inden for 2-3 dage.

Manden her har heller ikke haft det godt med icenesat sex, så jeg lærte på et tidspunkt ikke at tale med ham om "rigtige" tidspunkter, men har fokuseret på at lave noget spænende intimt samvær, når jeg vidste hvilke dage det skulle være og så har han jo slet ikke tænkt over det. Mænd slukker jo fuldstændigt på ægløsning, tests og babysnak konstant, så det handler om at få deres tanker væk fra det, så det ikke bliver en hæmsko i stedet.

Derudover kan jeg kun tilføje at jeg kan sætte mig ind i din frustration og modløshed og kan godt forstå du føler det hele ser sort ud. Håber af hele mit hjerte i snart får to flotte streger, som resulterer i Jeres ønskebarn. 

Anmeld

1. maj 2012

FruK

Forstår dig så godt.

Vi prøvede i godt et halvt år, før jeg blev gravid (men desværre aborterede), hvilket jo heller ikke er længe - men sjovt er det ikke!

Vi brugte heller ikke tests, men efter 4 mdr. fik jeg en app på min telefon, hvor jeg kan se, hvornår ægløsning sådan ca. skulle ligge. 
I de dage sørgede jeg så bare for at forføre manden en hel masse, uden nødvendigvis at sige til ham, at det var derfor.

Jeg holdt altså kun lidt øje med ægløsning de sidste par måneder, og så blev jeg gravid. Så jeg tror måske alligevel det har haft en effekt.

Jeg har også lige købt tests - bare for at tjekke, om det nu ligger der, hvor jeg tror - og så er det bare om at hoppe på ham igen.

Håber det lykkes for jer snart!!!  

Anmeld

1. maj 2012

Annette A

Ka se du har bestilt dem..

Anmeld

1. maj 2012

MMOGM

Kathepige skriver:

Det kunne selvfølgelig være en mulighed. Men min bedre halvdel har i forvejen ret svært ved det her med "Jeg skal præstere og levere"-følelse.

Forståeligt nok.. Hm. Måske, du har ret..

Er helt tom indeni.. Øv bøv kæmpe røv!

Hvis din partner har svært ved at præstere og levere, så kunne du måske tage en ÆL- test uden af fortælle ham det, og så ligge op til sex, uden at han ved det er derfor? 

Krydser også for at jeres tur kommer snart! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.