Hej
Det er bare så uretfærdigt og kan godt forstå modet svigter, når du står med skuffelsen måned efter måned.
Men jeg tænker som mange af de andre også skriver, at du skal prøve de ægløsningstest. Bare en enkelt måned måske. Om ik andet for at blive klogere på hvornår du har din ægløsning. Det er jo ikke til at vide om I bare rammer helt ved siden af, så på den måde har du en ide om hvornår Jeres mulighed er tilstede. 
Har selv brugt ægløsningstest på den måde og kun en enkelt måned og så har jeg hver måned vidst hvilket tidspunkt vi skulle være aktive omkring og så sørget for der kun gik to dage imellem fra det øjeblik, hvor jeg vidste æglæsningen kunne indtræffe inden for 2-3 dage. 
Manden her har heller ikke haft det godt med icenesat sex, så jeg lærte på et tidspunkt ikke at tale med ham om "rigtige" tidspunkter, men har fokuseret på at lave noget spænende intimt samvær, når jeg vidste hvilke dage det skulle være og så har han jo slet ikke tænkt over det. Mænd slukker jo fuldstændigt på ægløsning, tests og babysnak konstant, så det handler om at få deres tanker væk fra det, så det ikke bliver en hæmsko i stedet.
Derudover kan jeg kun tilføje at jeg kan sætte mig ind i din frustration og modløshed og kan godt forstå du føler det hele ser sort ud. Håber af hele mit hjerte i snart får to flotte streger, som resulterer i Jeres ønskebarn. 

Anmeld