Er total modløs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Flødebollen

Gider ikke skrive som anonym, og er total negativ lige nu, så beklager lige på forhånd.

Vi har prøvet at blive gravide siden oktober sidste år, og jeg ved godt, at mange først får de to streger efter et år eller lign., men det er simpelthen så skide hårdt

Jeg vil også være gravid og bliver sindsyg misundelig på jer heldige kvinder, som viser jeres flotte to streger. Jeg vil også!

Føler mig helt elendig og helt modløs.

Havde virkelig troen den her måned. Jeg mærkede en masse "signaler", som jeg ikke har mærket før. Vi gider ikke ÆL-tests osv., for vi prøver at holde det kliniske og "på kommando" nede på et lavt niveau af hensyn til os begge.

Åh, piger. Jeg har virkelig brug for en krammer og opløftende ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Mom2012

Kathepige skriver:

Gider ikke skrive som anonym, og er total negativ lige nu, så beklager lige på forhånd.

Vi har prøvet at blive gravide siden oktober sidste år, og jeg ved godt, at mange først får de to streger efter et år eller lign., men det er simpelthen så skide hårdt

Jeg vil også være gravid og bliver sindsyg misundelig på jer heldige kvinder, som viser jeres flotte to streger. Jeg vil også!

Havde virkelig troen den her måned. Jeg mærkede en masse "signaler", som jeg ikke har mærket før. Vi gider ikke ÆL-tests osv., for vi prøver at holde det kliniske og "på kommando" nede på et lavt niveau af hensyn til os begge.

Jeg ville have det på samme måde! Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt!

Jeg ved godt du skriver i ikke har lyst til at bruge æl-tests, men hvad med at prøve det en enkelt gang? Bare for at tjekke hvordan og hvorledes det ser ud. Bare en tanke

for at det snart er jeres tur!

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Øv hvor træls, at du lige havde gået og håbet på, at nu var det nu og så var det ikke alligevel jeg er også misundelig på de heldige kvinder med to flotte streger, så det er du bestemt ikke ene om!

Du får masser af herfra og så håber jeg storken snart kommer til jer! Måske den ikke er kommet endnu, fordi den vil sende jer den perfekte baby

Anmeld

1. maj 2012

Flødebollen

Ann87 skriver:

Jeg ville have det på samme måde! Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt!

Jeg ved godt du skriver i ikke har lyst til at bruge æl-tests, men hvad med at prøve det en enkelt gang? Bare for at tjekke hvordan og hvorledes det ser ud. Bare en tanke

for at det snart er jeres tur!

Det kunne selvfølgelig være en mulighed. Men min bedre halvdel har i forvejen ret svært ved det her med "Jeg skal præstere og levere"-følelse.

Forståeligt nok.. Hm. Måske, du har ret..

Er helt tom indeni.. Øv bøv kæmpe røv!

Anmeld

1. maj 2012

Flødebollen

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls, at du lige havde gået og håbet på, at nu var det nu og så var det ikke alligevel jeg er også misundelig på de heldige kvinder med to flotte streger, så det er du bestemt ikke ene om!

Du får masser af herfra og så håber jeg storken snart kommer til jer! Måske den ikke er kommet endnu, fordi den vil sende jer den perfekte baby

Hvor er du sød - tusind tak

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Kathepige skriver:

Det kunne selvfølgelig være en mulighed. Men min bedre halvdel har i forvejen ret svært ved det her med "Jeg skal præstere og levere"-følelse.

Måske du ikke skal lægge det ud, som at nu skal han præstere, men mere som at du vil tjekke hvor i din cyklus den kommer? Og så I ved at den er der?

Flere af mine veninder har haft held med at sexe ca. hver anden/tredje dag og så ikke gå så meget op i hvordan det hele passede sammen...

Anmeld

1. maj 2012

Flødebollen

tarkoflen skriver:

Måske du ikke skal lægge det ud, som at nu skal han præstere, men mere som at du vil tjekke hvor i din cyklus den kommer? Og så I ved at den er der?

Flere af mine veninder har haft held med at sexe ca. hver anden/tredje dag og så ikke gå så meget op i hvordan det hele passede sammen...

Altså hele måneden?

Vi har været kærester i snart ni år, og vi er sgu lidt trætte til at sexe hver anden dag. Hehe..

Eller kun i den tid, hvor der er ÆL... Problemet er bare, at jeg er ret sikker på, at jeg kan mærke ÆL.. Følelsen lægger dog ikke ligefrem op til hygge og sex. Det gør herre nas!

Anmeld

1. maj 2012

Mom2012

Kathepige skriver:

Det er helt forståeligt han har det sådan!

Men en enkelt måned med test tror jeg alligevel jeg ville gøre. Men jeg kan godt forstå det er svært! 

Anmeld

1. maj 2012

Masig

Jeg synes klart I skal prøve en ÆL test bare for at se om ÆL nu også ligger som I tror den gør... Hvis ikke I ligefrem har sex hver anden dag hele måneden, så er der stor chance for I rammer ved siden af... Og hvis han ikke er så god til det der med at præstere på bestemte tidspunkter, så tester du bare uden han ved det, og når den så bliver positiv så lægger du op til sex og så burde I ramme helt uden han ved at det er pga ÆL

Der er RIGTIG mange som sexer på de forkerte tidspunkter fordi de tror de ved hvornår de har ÆL, men det faktisk viser sig at være helt forkert...

Anmeld

1. maj 2012

LauraL

Kathepige skriver:

Hejsa...

Jeg kender udemærket de følelser du gpr rundt med... Vi har herhjemme forsøgt siden august sidste år, og nåede lige at føle glæde i december, men det endte desværre som en SA 3 dage før jul.... 

Men vi kæmper videre, men føj det er hårdt... Og alle omkring os har bare babyer... Vi har i nærmeste vennekreds fået 6 babyer siden okt 2011... Men ingen ved vi forsøger... 

Jeg bliver bare ved med at trøste mig med at det er normalt at det tager tid, og jeg tror og håber på at det er værd at vente på...

Her har vi heller ikke taget æl-teste, men jeg tror jeg vil prøve denne gang.. Min kæreste er heller ikke så vild med tanken om at skulle på bestemte tidspunkter, så jeg tror bare jeg undlader at fortælle ham jeg jeg tester, og så kan man jo bare ligge op til lidt når man selv ved det er tid... 

Jeg krydser fingre for at både I og os snart også stolt kan vise to flotte streger frem....

Tab ikke modet, det skal nok komme.... 

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.