Kathepige skriver:
Gider ikke skrive som anonym, og er total negativ lige nu, så beklager lige på forhånd.
Vi har prøvet at blive gravide siden oktober sidste år, og jeg ved godt, at mange først får de to streger efter et år eller lign., men det er simpelthen så skide hårdt
Jeg vil også være gravid og bliver sindsyg misundelig på jer heldige kvinder, som viser jeres flotte to streger. Jeg vil også!
Føler mig helt elendig og helt modløs.
Havde virkelig troen den her måned. Jeg mærkede en masse "signaler", som jeg ikke har mærket før. Vi gider ikke ÆL-tests osv., for vi prøver at holde det kliniske og "på kommando" nede på et lavt niveau af hensyn til os begge.
Åh, piger. Jeg har virkelig brug for en krammer og opløftende ord 

Hejsa...
Jeg kender udemærket de følelser du gpr rundt med... Vi har herhjemme forsøgt siden august sidste år, og nåede lige at føle glæde i december, men det endte desværre som en SA 3 dage før jul....
Men vi kæmper videre, men føj det er hårdt... Og alle omkring os har bare babyer... Vi har i nærmeste vennekreds fået 6 babyer siden okt 2011... Men ingen ved vi forsøger...
Jeg bliver bare ved med at trøste mig med at det er normalt at det tager tid, og jeg tror og håber på at det er værd at vente på...
Her har vi heller ikke taget æl-teste, men jeg tror jeg vil prøve denne gang.. Min kæreste er heller ikke så vild med tanken om at skulle på bestemte tidspunkter, så jeg tror bare jeg undlader at fortælle ham jeg jeg tester, og så kan man jo bare ligge op til lidt når man selv ved det er tid... 
Jeg krydser fingre for at både I og os snart også stolt kan vise to flotte streger frem....
Tab ikke modet, det skal nok komme.... 
Laura