Nyt badekar? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

HeidiØ

Wimmie skriver:

Vil bare lige sige at Flexibath er super 

Det er virkelig lækkert at man bare lige kan klappe det sammen og stille det væk uden at det fylder en masse.

Kan varmt anbefales herfra 

iih tak for input!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Jeg overvejer at købe nyt badekar til William, er ret træt af det vi har (det er sådan et hvidt et fra Bilka)!

Overvejer så Flexibath! Spørgsmålet er bare, hvor længe kan de bruge det? .. Det ser lidt småt ud!

Vi har et fra IKEA, nok meget lignende det fra Bilka

Anton brugte det, til han var ca. 15 måneder - nu kommer han i brusebad, det eeeelsker han 

Anmeld

1. maj 2012

spj

Vi har også et flexibath og er super glade for det. Min pige er 2 år og der er stadigvæk fint med plads. Det bliver altså også lidt bredere når der kommer vand i, fordi det jo trykker på siderne.

Vi har også haft det med på ferie flere gange også er det jo smart det ikke fylder særlig meget.

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Vi har et fra IKEA, nok meget lignende det fra Bilka

Anton brugte det, til han var ca. 15 måneder - nu kommer han i brusebad, det eeeelsker han 

Iih hvor dejligt Glæder mig også til brusebade

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

spj skriver:

Vi har også et flexibath og er super glade for det. Min pige er 2 år og der er stadigvæk fint med plads. Det bliver altså også lidt bredere når der kommer vand i, fordi det jo trykker på siderne.

Vi har også haft det med på ferie flere gange også er det jo smart det ikke fylder særlig meget.

Ej, smart! Det havde jeg ikke tænkt på.. og ja, det er da super fedt man lige kan nuppe det med på ferie!

Anmeld

1. maj 2012

maria_wlt

Jeg har et til begge unger.. Tristan er snart 2,5 år (98/104) og han kan nemt være der stadig

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

maria_wlt skriver:

Jeg har et til begge unger.. Tristan er snart 2,5 år (98/104) og han kan nemt være der stadig

Eeej hvor godt ..

Anmeld

1. maj 2012

Frøken J.

Kan også anbefale det, søde! Vi har købt et til Rose i stedet for det kæmpe IKEA-skrummel og det er SÅ godt!!

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Kan også anbefale det, søde! Vi har købt et til Rose i stedet for det kæmpe IKEA-skrummel og det er SÅ godt!!

Iih skønt!

Ej sig lige til Thomas det er fantastisk! Han vil bare ha et der er rundt...

Anmeld

1. maj 2012

Mussen2

Min datter er 3 og bruger det endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.