Nyt badekar? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

HeidiØ

Jeg overvejer at købe nyt badekar til William, er ret træt af det vi har (det er sådan et hvidt et fra Bilka)!

Overvejer så Flexibath! Spørgsmålet er bare, hvor længe kan de bruge det? .. Det ser lidt småt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

VNB

HeidiØ skriver:

Jeg overvejer at købe nyt badekar til William, er ret træt af det vi har (det er sådan et hvidt et fra Bilka)!

Overvejer så Flexibath! Spørgsmålet er bare, hvor længe kan de bruge det? .. Det ser lidt småt ud!

vi har været så glade for vores flexi bath det fylder jo ingenting når det er foldet sammen  

Viktor bruger stadig hans. han er 16 mdr. og jeg tænker da at han snilt kan bruge det i 1 år endnu mindst  

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

VNB skriver:

vi har været så glade for vores flexi bath det fylder jo ingenting når det er foldet sammen  

Viktor bruger stadig hans. han er 16 mdr. og jeg tænker da at han snilt kan bruge det i 1 år endnu mindst  

Ej super fedt! Så er det da det jeg skal ha!

Anmeld

1. maj 2012

Rosengreen

Vi har også et til Mynte, men han skal snart have et større. Hun er snart 2,5 år. 

Men vi har været rigtig glade for det. Især det med at det lige kan pakkes sammen, da vi ikke har et særlig stort bedeværelse 

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

Rosengreen skriver:

Vi har også et til Mynte, men han skal snart have et større. Hun er snart 2,5 år. 

Men vi har været rigtig glade for det. Især det med at det lige kan pakkes sammen, da vi ikke har et særlig stort bedeværelse 

Fedt fedt fedt! Det er også længe I har brugt det så .. jeg har lavet en søgeannonce herinde, sådan et må jeg ha!

Anmeld

1. maj 2012

serinasmor

Serina har flexibath og bruger det stadig .. hun er 2½ (øhh eler deromkring - se ticker ) .. det er ved at blive lidt småt nu .. men hun hygger sig stadig i det og hun kan stadig sidde med strakte ben uden problemer  .. regner med at når hun bliver for stor går vi bare over til brusebad

Vi har været rigtigt glade for vores

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

serinasmor skriver:

Serina har flexibath og bruger det stadig .. hun er 2½ (øhh eler deromkring - se ticker ) .. det er ved at blive lidt småt nu .. men hun hygger sig stadig i det og hun kan stadig sidde med strakte ben uden problemer  .. regner med at når hun bliver for stor går vi bare over til brusebad

Vi har været rigtigt glade for vores

Skønt! Hvor dejligt at høre man kan bruge det så længe!

Anmeld

1. maj 2012

Maise86

Min datter er 3,5 år gammel og kan stadig sidde i det der står hos mormor. Og lillebror på 16 mdr kan også være der samtidig med hende Så er pladsen også trang

Anmeld

1. maj 2012

HeidiØ

Maise86 skriver:

Min datter er 3,5 år gammel og kan stadig sidde i det der står hos mormor. Og lillebror på 16 mdr kan også være der samtidig med hende Så er pladsen også trang

ej hvor hyggeligt

Anmeld

1. maj 2012

Wimmie

HeidiØ skriver:

Vil bare lige sige at Flexibath er super 

Det er virkelig lækkert at man bare lige kan klappe det sammen og stille det væk uden at det fylder en masse.

Kan varmt anbefales herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.