så nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

UPDATE

ringede ind til klinikken og snakkede med dem, og synes det gik evigheder fra de fik cpr nr til svaret kom så nåede lige igennem hele følelses registret men JUBIII prøven var normal. Fik ikke nogen tal eller noget men bare den var normal åh min dag er reddet.

tak for de krydsede fingre

super nyhed!!!!

og vi er så i samme båd med PCOen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Fantastisk! Det er en kæmpe lettelse, når det kun er den ene den er gal med! Her er det også mig, og det er sgu hårdt nok i sig selv, så det må være ganske forfærdeligt at komme igennem, hvis den er gal med begge!

for en hurtig og nem behandling

I må ud og hygge og nyde de gode nyheder og gode vejr

ja puha tør slet ikke tænke på dem hvor det begge den er gal med, for som du siger det jo slemt nok med en selv

Ja nu håber jeg også snart den stork vil lande her, efter vi har forsøgt i halvanden år,

nu skal der tabes nogle kg så vi kan komme i IVF behandling.

ja det det gode vejr skal bruges til at nyde hinanden og få lidt motion

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

ja puha tør slet ikke tænke på dem hvor det begge den er gal med, for som du siger det jo slemt nok med en selv

Ja nu håber jeg også snart den stork vil lande her, efter vi har forsøgt i halvanden år,

nu skal der tabes nogle kg så vi kan komme i IVF behandling.

ja det det gode vejr skal bruges til at nyde hinanden og få lidt motion

Jeg i hvert fald for jer

Har du hørt om bogen spis dig gravid? Har et par veninder, der har brugt den og har tabt sig en del...

Kan I komme direkte i IVF?

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg i hvert fald for jer

Har du hørt om bogen spis dig gravid? Har et par veninder, der har brugt den og har tabt sig en del...

Kan I komme direkte i IVF?

Har faktisk lige købt bogen og starter op på mandag. Men har ændret min livsstil meget og har tabt 15kg. Men skal tabe 14 kg mere før vi kan komme igang nej altså hvad jeg har forstået kunne vi blive insimeneret 4 gange og så derefter ivf hvis ikke det lykkedes. Men er lige startet på metformin for 3 uger siden. Og man høre jo historier hvor det lykkes blot med metformin.man har vel lov at håbe

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

super nyhed!!!!

og vi er så i samme båd med PCOen..

Tak er også bare super glad og lettet selvom der jo stadig kan være lang vej. Har nok fulgt dig meget på sidelinien og krydser alt hvad jeg kan for at du snart kan få en positiv nyhed

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak er også bare super glad og lettet selvom der jo stadig kan være lang vej. Har nok fulgt dig meget på sidelinien og krydser alt hvad jeg kan for at du snart kan få en positiv nyhed

1000 tak!!!

Har testdag på næste torsdag.. Ruger på 2 skønne æg..

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

1000 tak!!!

Har testdag på næste torsdag.. Ruger på 2 skønne æg..

Uhh hvor det spændende håber tiden flyver afsted og at mindst 1 af dem bliver siddende og vokser sig stor og stærk

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Har faktisk lige købt bogen og starter op på mandag. Men har ændret min livsstil meget og har tabt 15kg. Men skal tabe 14 kg mere før vi kan komme igang nej altså hvad jeg har forstået kunne vi blive insimeneret 4 gange og så derefter ivf hvis ikke det lykkedes. Men er lige startet på metformin for 3 uger siden. Og man høre jo historier hvor det lykkes blot med metformin.man har vel lov at håbe

Hvor er du sej! Det er da mange kg. men hvad gør man ikke også for at få et barn!

Jeg for at medicinen og dit flotte vægttab kan hjælpe, og så kommer der en økobaby

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor er du sej! Det er da mange kg. men hvad gør man ikke også for at få et barn!

Jeg for at medicinen og dit flotte vægttab kan hjælpe, og så kommer der en økobaby

ihh tusind tak hehe, de første 10 kg fløj bare af men ja nu skal der kæmpes. Nemlig hvad gør man ikke for en baby, har i mange år gerne villet slanke mig men ikke kunnet, nu har jeg den største motivation jeg nogen siden får.

mange tak for dine og dine indlæg i denne debat

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

ihh tusind tak hehe, de første 10 kg fløj bare af men ja nu skal der kæmpes. Nemlig hvad gør man ikke for en baby, har i mange år gerne villet slanke mig men ikke kunnet, nu har jeg den største motivation jeg nogen siden får.

mange tak for dine og dine indlæg i denne debat

Godt med god motivation

Og velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.