Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:Øv hvor er jeg bare nervøs, om en time kan jeg ringe til kliniken og få svar på mandens sædprøve. Frygter det værste men samtigtig kan jeg bare heller ikke tro at vi begge skulle fejle noget jeg har svær pco.Skulle bare lige ud med det, det har været en lang nat med masser af tanker
Krydser fingre for et godt svar
jcbaby skriver: Krydser fingre for et godt svar
Mrs. skriver: Held og lykke
Held og lykke
tarkoflen skriver: Åhh hvor jeg håber de ringer med gode svar! Jeg for jer Stort og positive tanker, er sikker på det nok skal gå godt
Åhh hvor jeg håber de ringer med gode svar! Jeg for jer Stort og positive tanker, er sikker på det nok skal gå godt
Anonym skriver: Øv hvor er jeg bare nervøs, om en time kan jeg ringe til kliniken og få svar på mandens sædprøve. Frygter det værste men samtigtig kan jeg bare heller ikke tro at vi begge skulle fejle noget jeg har svær pco.Skulle bare lige ud med det, det har været en lang nat med masser af tanker
Øv hvor er jeg bare nervøs, om en time kan jeg ringe til kliniken og få svar på mandens sædprøve. Frygter det værste men samtigtig kan jeg bare heller ikke tro at vi begge skulle fejle noget jeg har svær pco.Skulle bare lige ud med det, det har været en lang nat med masser af tanker
Anonym skriver:tusind tak har lige fået svaret og det så normalt ud så er bare lykkelig lige nu, nu kan det næsten kun gå fremad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128