Så skete det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Har været god til at være under dynen, drikke masser af te og fået sovet.. Så er ofte blevet hurtigt rask igen, eller mødt op uden at være helt okay.. Andre gange er det faldt oveni min faste fridag, og så har keg haft mere tid til at blive rask..

Det lyder som at du har gjort dit, men desværre er det ikke noget de fleste arbejdsgiver tager hensyn til, da de tænker i tal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

FruK

Det er også en del sygdom på kort tid. Uheldigt at du lige skulle rammes så meget i prøvetiden. 

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det er også en del sygdom på kort tid. Uheldigt at du lige skulle rammes så meget i prøvetiden. 

Hårdt ramt af alm. dansk sygdom incl. madforgiftning og en vuggestue-barn

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det lyder som at du har gjort dit, men desværre er det ikke noget de fleste arbejdsgiver tager hensyn til, da de tænker i tal.

Selvom hun hele tiden sagde: "Ja, du er jo afdelingens bedste sælger, og vi er jo så glade for dig"

Anmeld

1. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Selvom hun hele tiden sagde: "Ja, du er jo afdelingens bedste sælger, og vi er jo så glade for dig"

Træls for jeg begge når hun var glad for dig.

Men som selvstændig må jeg også lige sige at man bliver nød til at tænke i tal. Og ikke mindst de andre ansatte som skal løbe stærkere hvis der er en der ofte er syg. 

Selvom man ikke kan gøre for det

Håber du hurtigt finder noget andet.

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Har PRÆCIS haft:

- 4 dage med sygdom (incl. 2 x dage med influanze og 1 dag med madforgiftning)

- 1 halv dag, hvor jeg var så ked af det, hvor jeg sad og græd på kontoret og rystede over hele kroppen

- 2 dage med barnets første sygdag

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Træls for jeg begge når hun var glad for dig.

Men som selvstændig må jeg også lige sige at man bliver nød til at tænke i tal. Og ikke mindst de andre ansatte som skal løbe stærkere hvis der er en der ofte er syg. 

Selvom man ikke kan gøre for det

Håber du hurtigt finder noget andet.

Det er store magasin

Anmeld

4. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det er store magasin

Det er dyrt af ligevel

Og der er også nogen der skal lave det du skulle have gjort, så det har betydning selvom det er et stort sted

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Det er dyrt af ligevel

Og der er også nogen der skal lave det du skulle have gjort, så det har betydning selvom det er et stort sted

Ja, vi løber alle hurtigere, når vi er en mand nede - gør jeg jo også selv når de andre er væk

Men okay - har tabt mig over 10 kg. på 2 mdr. derinde, så kan være det er godt jeg kommer væk derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.