Kofoed. skriver:
og det var kun ingenting?
Jamen hun boede på 1 sal, og selvom hun sagde de var ude hver dag, så har jeg ALDRIG haft beskidt tøj eller sko nede fra hende..
Han blev indelukket dernede, han blev pludselig ekstremt opmærksomhedssøgende, han lukkede sig inde i sig selv, og havde bare ikke det der glade udtryk i øjnene som han plejede at have inden han kom ud til hende..
Hun var meget streng ved børnene, de måtte kun være inde på et lille værelse, de lavede aldrig noget kreativt.. Han blev foreksempel tvunget ud i at give hende knus når han kom om morgene og når han skulle hentes om eftermiddagen, og det hade han det tydeligt ikke godt med..
Hendes og min kommunikation var ikke eksisterende, forsøgte man at give hende en lille reminder om hvad hun måske lige skulle gøre lidt anderledes eller andet, så så hun det straks som noget meget negativt, ja hun kunne faktisk ikke tåle at blive rettet på hvis jeg godt kunne tænke mig noget gjort lidt anderledes..
Ja jeg kunne faktisk fortsætte omkring hende, og ja det største problem var at hun var SÅ passiv som nogen overhovedet kan være..
Anmeld