Der er bare sket SÅ meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

og det var kun ingenting?

Jamen hun boede på 1 sal, og selvom hun sagde de var ude hver dag, så har jeg ALDRIG haft beskidt tøj eller sko nede fra hende..
Han blev indelukket dernede, han blev pludselig ekstremt opmærksomhedssøgende, han lukkede sig inde i sig selv, og havde bare ikke det der glade udtryk i øjnene som han plejede at have inden han kom ud til hende..

Hun var meget streng ved børnene, de måtte kun være inde på et lille værelse, de lavede aldrig noget kreativt.. Han blev foreksempel tvunget ud i at give hende knus når han kom om morgene og når han skulle hentes om eftermiddagen, og det hade han det tydeligt ikke godt med..

Hendes og min kommunikation var ikke eksisterende, forsøgte man at give hende en lille reminder om hvad hun måske lige skulle gøre lidt anderledes eller andet, så så hun det straks som noget meget negativt, ja hun kunne faktisk ikke tåle at blive rettet på hvis jeg godt kunne tænke mig noget gjort lidt anderledes..

Ja jeg kunne faktisk fortsætte omkring hende, og ja det største problem var at hun var SÅ passiv som nogen overhovedet kan være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

An&Jo

Babytoys.dk skriver:

Det er jeg da glad for at høre!

Pøj pøj med fremtiden!!

Mange hilsner

Mads

www.babytoys.dk

tak skal du have..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Jamen det er jo også lidt en svær beslutning at tage.

Min søn gik i dp et fantastisk sted. De var meget ude osv. Hun var rigtig sød. Men vi havde bare ikke kemien. Og Bassen faldt aldrig rigtig ordentlig til. Så blev hun desværre langtids sygemeldt og Bassen kom i gæstedagpleje. Et sted hvor de stadig er ude hver dag men ikke nær så meget. Tilgengæld laver de mere kreativt inde og hygge og danser og synger. Det er SÅ meget mere os! Kemien er der og vi er alle enige om at det er den PERFEKTE dagplejemor for os! Nærmest fra dag 1 af var han faldet perfekt til. Så da vi fik tilbudt at han kunne blive fast der så slog vi til. Og vi har ikke fortrudt et sekund. På trods af at det er en omvej for at aflevere og der nu er 7 km mere hver vej i forhold til før. Men det gør os ikke noget. For guldet er glad og vil ikke med hjem når vi henter. Og han lærer SÅ meget hele tiden og nyder det bare. Han hader at holde ferie for han savner dem Vi er også enige om at næste barn skal ud til hende. For det er bare vores sted

Men jeg troede bare han havde lidt svært ved at falde til. Og at det nok var meget normalt at han ikke var over lykkelig om morgenen. Og at han bare ikke løb ind til de andre. Tænkte at det kom nok snart..

jeg troede jo også i starten at det var start vanskeligheder, og det var forvirringen over at komme fra VS til DP og det at flytte til noget helt nyt og pludselig være helt alene sammen med mig bare..

Men da jeg fandt ud af at det ikke var det, så forsøgte jeg jo at få ham flyttet, men de kunne ikke give mig en ny plads.. så han blev jo først flyttet her da vi flyttede fra Aalborg til Nørresundby

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

morbibi skriver:

Super dejligt

det er super dejligt ja..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Nessie skriver:

Hvor er det fantastisk at det har gjort så meget at skift DP

Vi havde også en dårlig DP, men kunne først rigtig se det da han var kommet i VS. Gik der heldigvis kun i 4 mdr.

hun var bare rigtig dårlig, men hende den nye er bare rigtig god, og han elsker hende, så snart hendes navn bliver nævnt så fiser han ud og finder sine sko og sin jakke, og så er han klar til at komme afsted..

Anmeld

30. april 2012

Nessie

An&Jo skriver:

hun var bare rigtig dårlig, men hende den nye er bare rigtig god, og han elsker hende, så snart hendes navn bliver nævnt så fiser han ud og finder sine sko og sin jakke, og så er han klar til at komme afsted..

Hvor skønt, så er der noget ved at sende dem afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.