Der er bare sket SÅ meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. april 2012

An&Jo

Efter Johannes har skiftet dagpleje er der bare sket så store fremskridt med hans sprog, hans personlighed, ja alt..

Hans sprog er blevet kraftigt forbedret efter han er startet ved den nye dagplejemor, og hver dag kommer han hjem og kan et nyt ord.. Det er også som om jeg synes det er lettere at lære ham noget nu, han tager bedre imod det..

Jeg har nu fået den dreng tilbage som har været forsvundet i et år.. Han er blevet glad, udadvendt og undersøgende igen.. Hvor er det fantastisk at se den kæmpe udvikling min skønne dreng er kommet igang med efter han er kommet ned til en ny dagplejer der rent faktisk bekymrer sig om ham, og varetager hans behov på godt og ondt..
Han sidder pænt og spiser, han siger tak, han spørger inden han tager ting..

Før kæmpede jeg en brav kamp med at få ham til at gøre alle disse ting, men har samtidig følt mig modarbejdet af min daværende dagplejer, for han lærte det aldrig..

Tænk sig at der kan ske så meget fra påsken og så til nu.. :O
Jeg er målløs, men samtidig rigtig glad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Kofoed.

Hvor er det skønt, at den nye dp gør så stor en forskel, men kan ikke lade værre med at tænke på, hvad skete der ved den gamle?

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

Hvor er det skønt!

Der kan man virkelig se hvor stor en forskel det gør om man trives i hverdagen! Det er virkelig ikke noget man skal tage let på. Godt du lyttede til dig selv om din søn!

Anmeld

30. april 2012

morbibi

An&Jo skriver:

Efter Johannes har skiftet dagpleje er der bare sket så store fremskridt med hans sprog, hans personlighed, ja alt..

Hans sprog er blevet kraftigt forbedret efter han er startet ved den nye dagplejemor, og hver dag kommer han hjem og kan et nyt ord.. Det er også som om jeg synes det er lettere at lære ham noget nu, han tager bedre imod det..

Jeg har nu fået den dreng tilbage som har været forsvundet i et år.. Han er blevet glad, udadvendt og undersøgende igen.. Hvor er det fantastisk at se den kæmpe udvikling min skønne dreng er kommet igang med efter han er kommet ned til en ny dagplejer der rent faktisk bekymrer sig om ham, og varetager hans behov på godt og ondt..
Han sidder pænt og spiser, han siger tak, han spørger inden han tager ting..

Før kæmpede jeg en brav kamp med at få ham til at gøre alle disse ting, men har samtidig følt mig modarbejdet af min daværende dagplejer, for han lærte det aldrig..

Tænk sig at der kan ske så meget fra påsken og så til nu.. :O
Jeg er målløs, men samtidig rigtig glad..

Super dejligt

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hvor er det skønt, at den nye dp gør så stor en forskel, men kan ikke lade værre med at tænke på, hvad skete der ved den gamle?

Jamen der skete ingenting.. Det var problemet.. Han var simpelthen understimuleret derhenne

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Hvor er det skønt!

Der kan man virkelig se hvor stor en forskel det gør om man trives i hverdagen! Det er virkelig ikke noget man skal tage let på. Godt du lyttede til dig selv om din søn!

Ja det var rigtig godt at jeg gjorde det.. Er bare ked af at jeg ikke reagerede før

Anmeld

30. april 2012

Babytoys.dk

Det er jeg da glad for at høre!

Pøj pøj med fremtiden!!

Mange hilsner

Mads

www.babytoys.dk

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

Ja det var rigtig godt at jeg gjorde det.. Er bare ked af at jeg ikke reagerede før

Jamen det er jo også lidt en svær beslutning at tage.

Min søn gik i dp et fantastisk sted. De var meget ude osv. Hun var rigtig sød. Men vi havde bare ikke kemien. Og Bassen faldt aldrig rigtig ordentlig til. Så blev hun desværre langtids sygemeldt og Bassen kom i gæstedagpleje. Et sted hvor de stadig er ude hver dag men ikke nær så meget. Tilgengæld laver de mere kreativt inde og hygge og danser og synger. Det er SÅ meget mere os! Kemien er der og vi er alle enige om at det er den PERFEKTE dagplejemor for os! Nærmest fra dag 1 af var han faldet perfekt til. Så da vi fik tilbudt at han kunne blive fast der så slog vi til. Og vi har ikke fortrudt et sekund. På trods af at det er en omvej for at aflevere og der nu er 7 km mere hver vej i forhold til før. Men det gør os ikke noget. For guldet er glad og vil ikke med hjem når vi henter. Og han lærer SÅ meget hele tiden og nyder det bare. Han hader at holde ferie for han savner dem Vi er også enige om at næste barn skal ud til hende. For det er bare vores sted

Men jeg troede bare han havde lidt svært ved at falde til. Og at det nok var meget normalt at han ikke var over lykkelig om morgenen. Og at han bare ikke løb ind til de andre. Tænkte at det kom nok snart..

Anmeld

30. april 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Jamen der skete ingenting.. Det var problemet.. Han var simpelthen understimuleret derhenne

og det var kun ingenting?

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Hvor er det fantastisk at det har gjort så meget at skift DP

Vi havde også en dårlig DP, men kunne først rigtig se det da han var kommet i VS. Gik der heldigvis kun i 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.