Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en lækker softshell jakke fra Name it http://dk.bestseller.com/name-it/mini/overtoej/ni-mini-overtoej,da_DK,sc.html
Den 1.
Den er lækker kvalitet, åndbar og vind- og vandafvisende..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anton har denne her fra Name It
Både Bella på 2 år og alberte på 6 mdr har "anorakken" fra Hummel i år.. Den er super lækker! Sidste år havde Bella en fra Me too og en fra H&M..
blomst84 skriver: Jeg har lige købt en sommerjakkr fra Hummel til Cecilie den ligner en anorak, men har lynlås i siden hele vejen skøn jakke
Jeg har lige købt en sommerjakkr fra Hummel til Cecilie den ligner en anorak, men har lynlås i siden hele vejen skøn jakke
Denisep skriver: ved du hvilke farver den jakke findes i ?
ved du hvilke farver den jakke findes i ?
Lilla og rød til piger
blomst84 skriver: Lilla og rød til piger
Denisep skriver: hehe nu stiller jeg lige en masse spørgsmål men hvilken størrelse har du købt til cecilie, når de små er lige mellem 12 og 18 mdr og det er det størrelserne hedder.
hehe nu stiller jeg lige en masse spørgsmål men hvilken størrelse har du købt til cecilie, når de små er lige mellem 12 og 18 mdr og det er det størrelserne hedder.
Den hedder str 92 den er liiiidt lang i ærmerne men dem folder jeg op, også passer hun den også til efteråret
blomst84 skriver: Den hedder str 92 den er liiiidt lang i ærmerne men dem folder jeg op, også passer hun den også til efteråret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128