Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er også på udkig efter en til Silas, så jeg følger lige med her
Caroline har en anorak fra Mini A Ture .. Men hun skal have en mere .. Så jeg følger lige med
Denisep skriver: Ja hvilken sommerjakke har i til jeres børn 1-3 år? Syntes det super svært hvad man skal gå efter.Og vil helst have en med lynlås i siden foran. Findes det?
Ja hvilken sommerjakke har i til jeres børn 1-3 år? Syntes det super svært hvad man skal gå efter.Og vil helst have en med lynlås i siden foran. Findes det?
Jeg har købt på www.zara.com
vi har en fra kvickly....
der er lynlås som en normal jakke.. bare i siden
Jeg har sidste års sommerjakke fra H&M til Isabella - farmor købte den sidste sommer, så den kan hun passe nu Den har lynlås i siden foran
Arthur har en anorak fra Hummel.
Daniel har de sidste to år haft en sommerjakke fra H&M, med lynlås lidt skråt i siden.
I år har jeg købt en skøn jakke fra Tuc Tuc, med lynlås foran
Jeg har lige købt en sommerjakkr fra Hummel til Cecilie den ligner en anorak, men har lynlås i siden hele vejen skøn jakke
Jeg har købt en brugt Tiny Minymo Anorak Jeg havde en sidste år til Lasse bare i andre farver, og er simpelthen så glad for den model Den har lynlås i siden, og kan lynes langt ned foran, og så sidder hætten tæt rundt om hovedet når den er på
og så lommen foran er virkelig praktisk til en sut, putteklud og lign.
EEELSKER den model
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128