Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan sørme godt forstå du er ked af det.
det er vigtigt at du kommer ud med det. giver dig selv lov til at sørge over det lille liv du har mistet. ingen vil bebrejde dig noget hvis de kender til dit tab.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ved ikke om denne ligger rigtig.. Men puha.. Har lige haft en spontan abort..Havde termin i november, og nu vælter det frem på facebook med veninder, bekendte veninder, venner og bekendte venner med at de skal være forældre til november.. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive tillykke, eller synes godt om! Det skulle ha være mig jo! .. Det skulle være mig der skrev vi skulle have en bebs, mig der skulle skrive tak til dem alle .. Jeg er såååå ked af det altså .. Puha, godt lige at komme ud med det!!
Ved ikke om denne ligger rigtig.. Men puha.. Har lige haft en spontan abort..Havde termin i november, og nu vælter det frem på facebook med veninder, bekendte veninder, venner og bekendte venner med at de skal være forældre til november.. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive tillykke, eller synes godt om! Det skulle ha være mig jo! .. Det skulle være mig der skrev vi skulle have en bebs, mig der skulle skrive tak til dem alle .. Jeg er såååå ked af det altså .. Puha, godt lige at komme ud med det!!
du får lige en kæmpe trøste-krammer!
jeg kan sagtens følge dig! Havde selv en spontan abort i sommers, hvor flere af mine veninder offentlig gjorde deres graviditeter... det er bare PISSE hårdt... og man kan næsten ikke glæde sig på deres vegne...
men det skal nok blive jeres tur igen!
græd, råb, kram hinanden og alt muligt andet som hjælper jeres sorg ud - og så op på hesten igen!
ønsker jer alt det bedste!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128