Puuuuhaaa! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke om denne ligger rigtig..
Men puha.. Har lige haft en spontan abort..
Havde termin i november, og nu vælter det frem på facebook med veninder, bekendte veninder, venner og bekendte venner med at de skal være forældre til november..
Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive tillykke, eller synes godt om!
Det skulle ha være mig jo! .. Det skulle være mig der skrev vi skulle have en bebs, mig der skulle skrive tak til dem alle .. Jeg er såååå ked af det altså ..

Puha, godt lige at komme ud med det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Havde termin i november, og nu vælter det frem på facebook med veninder, bekendte veninder, venner og bekendte venner med at de skal være forældre til november..
Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at skrive tillykke, eller synes godt om!
Det skulle ha være mig jo! .. Det skulle være mig der skrev vi skulle have en bebs, mig der skulle skrive tak til dem alle .. Jeg er såååå ked af det altså ..

Øv kan godt forstå det er hårdt! Det er vist helt normalt!

Giv dig selv lov til at være ked af det!

Kæmpe til dig

Anmeld

30. april 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Lykken vender når du mindst forventer det.. Jeg var det samme igennem og flere veninder der blev gravide med upser men jeg knoklede for at blive gravid uden det ikke skete.. Men pludselig var der to streger sender dig baby-støv og kram

Anmeld

30. april 2012

Michalala

Ville bare lige give en Tror det er helt naturligt at føle som du gør det.

Anmeld

30. april 2012

B&J

vil sende dig en masse krammer og tanker og det er jeg ked at du/i skulle opleve

Anmeld

30. april 2012

Annette A

Det er bare så hårdt og fuldstændig naturligt som du beskriver du føler det.

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak allesammen!

Anmeld

4. maj 2012

Valle81

Åhh, det gør mig ondt at høre, og jeg ved lige hvordan du har det.

Da min mand og jeg ventede vores førse fælle barn mistede jeg i omkring uge 8? Je sad dengang på kontor sammen med en anden. Hun var lige som mig. Det var s ulideligt at sidde på kontor med hende, velvidende at hun skulle føde samme tid som jeg skulle have osv. Jeg kunne slet ikke kigge på hende eller glæde mig på hende vegne. Var nærmest dagligt vera t brække mig i skraldespanden når jeg kiggede på hende af bare misundelse. Rigtig ubehageligt at opleve sig selv på den måde.

Men skæbnen ville at jeg en måned efter tabet testede positiv igen og fødte 9 mdr efter en lille perfekt dreng.

Så fortvivl ikke, krydser alt hvad jeg kan For i snart har to streger igen

Anmeld

4. maj 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Anmeld

4. maj 2012

celkt

først en

jeg ved hvordan du har det, det er jo helt normalt.

Jeg valgte at få en provokeret abort i efteråret, da jeg blev uønsket gravid trods prævention. Og jeg ville have haft termin den 12 maj!! Det er lige om lidt.. Og rundt omkring mig føder alle mulige mennesker dejlige små guldklumper, og for at det ikke skal være løgn er halvdelen af kvinderne i den fødedygtige alder i min familie gravide. Så jeg kommer også med et hjertesuk af og til når jeg er alene.

Jeg fortryder ikke min beslutning, men åhr, - det er ikke så nemt at glæde sig på andres vegne som det burde være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.