kender du til uddannelse på uni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

cennona

Dinna88 skriver:

Tak for svar! Det var netop det jeg gerne ville vide - så ja, jeg har fået en god hjælp af en anden der så min tråd, så nu har jeg nogenlunde styr på det. Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal vælge som hovedfag - hvad er forskellen på at vælge det ene frem for det andet? Hvad får jeg MERE ud af hovedfaget end sidefaget? Jeg er nemlig helt hooked på arkæologien og knapt så meget på engelsk!

Det var godt, du fik mere styr på det. Jeg svarer dig lige lidt mere fyldestgørende senere i dag, når jeg får mere tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Dinna88

cennona skriver:

Det var godt, du fik mere styr på det. Jeg svarer dig lige lidt mere fyldestgørende senere i dag, når jeg får mere tid 

Tusinde tak hvis du hellere vil det, må du gerne skrive det i et brev!

Anmeld

1. maj 2012

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Tusinde tak hvis du hellere vil det, må du gerne skrive det i et brev!

Du skal være opmærksom på at nogen fag kan du ikke undervise i som hovedfag. Jeg ville have været gymnasielærer i psykologi og engelsk med hovedvægt på psykologi, men det kunne man ikke, så endte med at ændre planer. Måske forholder det sig ligeså med old

Anmeld

1. maj 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Du skal være opmærksom på at nogen fag kan du ikke undervise i som hovedfag. Jeg ville have været gymnasielærer i psykologi og engelsk med hovedvægt på psykologi, men det kunne man ikke, så endte med at ændre planer. Måske forholder det sig ligeså med old

Det kunne meget vel tænkes, at det er sådan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.