Positiv ÆL-test... Men 5 dage over tid??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

VNB

hvis du har haft flere g-teste som har vist streger - selvom det er over tid, og positiv æl-test, så tror jeg da at du er gravid 

jeg håber ihvertfald at du er gravid 

jeg tog lige for sjov skyld en æl-test som jeg havde liggende tilbage, og den ser sådan her ud. Så hvis din æl-test ser ud som denne her, mon ikk der så er en god chance for at du er gravid? 

under alle omstændigheder skal du da ihvertfald bare blive ved med at teste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

M&N

Lotus86 skriver:

Det lyder mærkeligt

Jeg ville nu alligevel lige teste igen om et par dage

Ja det virker virkelig underligt! Er nu på CD 38.. En uge over tid 

Øv altså! Har mistet troen på at det er en graviditet, og endda at min menstruation dukker op snarligt 

Anmeld

2. maj 2012

M&N

VNB skriver:

hvis du har haft flere g-teste som har vist streger - selvom det er over tid, og positiv æl-test, så tror jeg da at du er gravid 

jeg håber ihvertfald at du er gravid 

jeg tog lige for sjov skyld en æl-test som jeg havde liggende tilbage, og den ser sådan her ud. Så hvis din æl-test ser ud som denne her, mon ikk der så er en god chance for at du er gravid? 

under alle omstændigheder skal du da ihvertfald bare blive ved med at teste 

Tak fordi du deler 

Men jeg tror desværre ikke det er en graviditet, jeg tester stadig negativ, på g-teste, og æl testen er negativ igen, så derfor går jeg ud fra det var æl i mandags, og ikke en graviditet  .. Tror bare den har rykket sig meeeeget, selvom det er første gang jeg er gået 1 uge over tid 

Men tak 

Anmeld

2. maj 2012

VNB

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak fordi du deler 

Men jeg tror desværre ikke det er en graviditet, jeg tester stadig negativ, på g-teste, og æl testen er negativ igen, så derfor går jeg ud fra det var æl i mandags, og ikke en graviditet  .. Tror bare den har rykket sig meeeeget, selvom det er første gang jeg er gået 1 uge over tid 

Men tak 

det var da så lidt

øv altså .... men så er der jo heldigvis en chance for at du om ca 14 dage får en glædelig nyhed måske? 

jeg har faktisk selv prøvet én måned hvor jeg helt 100 % havde en positiv æl-test på ca cyklus dag 14 og igen en positiv æl-test på ca cyklus dag 32!  der ved jeg heller ikke lige helt hvad der skete. men jeg havde helt sikkert æl begge dage, for jeg kunne tydeligt mærke det! 

så nogle få gange kan man åbenbart opleve 2 æl på 1 måned... 

jeg håber at i snart får jeres lille spire. ved selv hvordan det er at gå og vente og vente og vente.. 

Anmeld

2. maj 2012

pigemusen

Jeg har PCO og har haft nogle lidt positive ægløsningstester denne md ,men i går tog jeg denne test. Kan jeg være sikker på at den er rigtig eller kan min pco gøre den er falsk.

Hvordan syntes i den ser ud neg eller pos

Den øvereste vindue er den som kommer frem ved æg og den nedereste er control

Anmeld

2. maj 2012

pigemusen

Clinic æg test er vist god nok nu ik ?

Har dog for ca 1 uges tid også været lidt positiv men grav test viser neg hvad sker der lige

Øvereste streg er test stregen

Anmeld

17. maj 2013

LoveMom

Var du så gravid ? :-D

Anmeld

17. maj 2013

ønskebørn74

pigemusen skriver:

Clinic æg test er vist god nok nu ik ?

Har dog for ca 1 uges tid også været lidt positiv men grav test viser neg hvad sker der lige

Øvereste streg er test stregen

Det er normalt ved PCO at den ikke bliver negativ..

Anmeld

17. maj 2013

M&N

Hollie skriver:

Var du så gravid ? :-D

Jeg fik Min mens 20 dage for sent, blev gravid måneden efter og fødte min datter D 25 februar 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.