Positiv ÆL-test... Men 5 dage over tid??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

M&N

Dreamer1987 skriver:

IHH  -     hvor spændende - du må lige give en opdatering når du har fået købt dig en graviditetstest 

nej ved godt du ikke håber som sådan men hvor ville det være dejligt hvis du kunne ikke?? 

Tak søde 

Jeg skal nok give en update, håber bare stregerne kommer indenfor tid, og ikke EFTER ..

Det giver altså vild forvirring ..

Men på en måde kan du ikke stoppe med at sætte dine forventninger lidt op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

smlmea

Når du ikke har fået en positiv ÆL test tidligere i din cyklus,så tror jeg bare din cyklus har rykket sig,og det der med er ÆL du har nu,jeg ville ihvertfald hygge,hvis det var mig.

Streger efter tid kan du ikke bruge til noget,og slet ikke fra en valmed.

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak søde 

Jeg skal nok give en update, håber bare stregerne kommer indenfor tid, og ikke EFTER ..

Det giver altså vild forvirring ..

Men på en måde kan du ikke stoppe med at sætte dine forventninger lidt op 

Det var skam så lidt, vi må jo støtte hinanden herinde og være med til at holde hinanden humør oppe, i denne tid hvor vi prøver at få to streger  .

Det lyder godt. er spændt på dine vegne

Nej det er nemlig det man ikke kan - man håber og håber. Men vi krydser for at lykken snart tilsmiler os.

Anmeld

30. april 2012

M&N

Dreamer1987 skriver:

Det var skam så lidt, vi må jo støtte hinanden herinde og være med til at holde hinanden humør oppe, i denne tid hvor vi prøver at få to streger  .

Det lyder godt. er spændt på dine vegne

Nej det er nemlig det man ikke kan - man håber og håber. Men vi krydser for at lykken snart tilsmiler os.

Det er nemlig lige det 

Jeg krydser alle mine fingre og tæer  

Jeg føler bare det har været igang i evigheder, selvom det kun er 3. forsøg.. vil slet ikke vide hvordan dem på 2+ har det 

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er nemlig lige det 

Jeg krydser alle mine fingre og tæer  

Jeg føler bare det har været igang i evigheder, selvom det kun er 3. forsøg.. vil slet ikke vide hvordan dem på 2+ har det 

Nej det er ikke særlig sjovt, i sær ikke når alle omkring os får små bebser.

Men vi håber på at næste gang er den der, det håber vi på.

Anmeld

1. maj 2012

Lotus86

Noget nyt?

Anmeld

2. maj 2012

M&N

Lotus86 skriver:

Noget nyt?

Ja har både taget valmed (de kommer stadig med streger over tid?) og unistep teste, men de viste negativ - så må gå ud fra min cyklus har rykket sig meeeeeeeeeget denne cyklus og jeg havde æl for 2 dage siden, selvom vi ikke sexede den dag men først igår

Må se om den så er der næste gang, selvom jeg ikke ved hvornår jeg så skal teste igen ..

Anmeld

2. maj 2012

come2

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja har både taget valmed (de kommer stadig med streger over tid?) og unistep teste, men de viste negativ - så må gå ud fra min cyklus har rykket sig meeeeeeeeeget denne cyklus og jeg havde æl for 2 dage siden, selvom vi ikke sexede den dag men først igår

Må se om den så er der næste gang, selvom jeg ikke ved hvornår jeg så skal teste igen ..

Har du genem flere cyklus'er taget ÆL teste? Jeg ved ihvertfald at min godt kan rykke sig lidt.

Nogle dage ligger den på 9 dagen efter mens og andre gange dag 13. og så bliver det skubbet lidt i sidste ende

Anmeld

2. maj 2012

M&N

come2 skriver:

Har du genem flere cyklus'er taget ÆL teste? Jeg ved ihvertfald at min godt kan rykke sig lidt.

Nogle dage ligger den på 9 dagen efter mens og andre gange dag 13. og så bliver det skubbet lidt i sidste ende

Det virker bare lidt voldsomt at den rykker sig så meget  Jeg er nu 7 dage over en normal cyklus på 31 dage :-) Jeg ved ikke om jeg har haft ÆL, har hvertfald ikke ramt den før i mandags, hvor det som sagt var 5 dage over tid 

Anmeld

2. maj 2012

Lotus86

Det lyder mærkeligt

Jeg ville nu alligevel lige teste igen om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.