SjeBets skriver:
hvorfor er det skidt man gør forskel ?
børn og ja alle mennesker er da forskellige og jeg mener så ikke alle skal behandles ens.
Min bror fik et større penge beløb da han havde brug for det, uden jeg fik det, og her da min eks skred og efterlod mig med det hele, gik mine forældre ind og betale min bil for mig. Uden min bror blev sur.
Min søster har alt gange 2 men nu har de også bedre råd til at give hende det, end da vi var på hendes alder ( hun er 18 år yngre) Men hverken jeg eller min bror, er hva hedder det , vi føler os oversete. Men ja givet hun er meget mere forkælet end os, jeg jobbede fra jeg var 11, kom selv rundt, min søster bliver kørt alle steder og har endnu ikek haft et job.
Men jeg mener så også at hvis det går dig så meget på, så snak med dem om det, det kan være de har en forklaring på det.
Mange af mine venner holdt lige pludselig op med at inviteret mig til ting, da jeg endelig spurgte fik jeg svaret at de følte fordi jeg havde sagt nej i en periode, og fordi jeg aldrig spurgte om hjælp til noget, så troede de at jeg havde nok i mig selv. Der skal så lidt til at man kan få folk til at tro noget.
Håber du findet ud af det
Vi invitere dem med mellemrum, og har kun sagt nej når de ringer med et par timers varsel. Det kan ikke lade sig gøre for os at have over 1 times transport HVER vej på en hverdag med et lille barn.
Forskelsbehandling gør ikke som sådan noget. Synes bare at det er en markent og synlig forskel.