Dreamer1987 skriver:
Ja det er rigtig pudsigt
men dejligt i flytter i noget større.
Lejlighed eller hus??
Hmm...jeg vil da helt sikkert teste i morgen tidlig kan jo være der dukker to streger op hvem ved. Skal til en gynækologisk klinik for fertillitetsbehandling i dag kl. 15:00 og have lave en Gynækologisk undersøgelse og tjekkes så kan det være han kan se noget.
Det kunne evt. godt være et tegn på at du er gravid, kan også være din cyklus er lidt uregelmæssig så du sagtens kan teste positiv 5 dage over tid. 
Ja det er vildt skønt .. Vi har ledt efter noget større siden august .. Så det er en vild lettelse at skulle flytte fra en 1½/2 værelses på 43 kvm til en nybygget lejlighed på 2 værelse + stue, og på 103 kvm 
Det er så i Vallensbæk (Jeg kommer fra Brøndby Str) så jeg kommer hjem til mit hjemsted igen.. Det savner jeg
Selvom jeg kommer til at savne alle Roskilde's gode butikker 
Jeg vil prøve at få manden til at købe, så tager jeg den ene idag og sidste imorgen tidlig 
Altså betyder det at I skal i behandling? Altså samtale? Hvor længe har i prøvet nu?
Er vildt nysgerrig
Har også en veninde med PCO som næsten lige er startet i behandling, de har prøvet i 3 år .. Håber virkelig den er der snart for dem ..
Og jeg
alt hvad jeg har, for det går godt idag med dig!
Anmeld