Tykt og hvidt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

banana3

Dreamer1987 skriver:

Ja det har du så ganske ret i  - jeg kommer med en opdatering når jeg har testet og så  vi ALT hvad vi har får at den ikke kommer denne gang.

ALT BLIVER KRYDSET   

- Tester du i dag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Dreamer1987

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej hvor pudsigt  
Det er jo dejligt tæt på her.. Men vi flytter næste måned I noget større.. Men ja, verden er lille en gang i mellem

Altså jeg testede 2 dage før test dag.. Jeg havde MEGET udflåd.. Jeg fik 2 streger inden for 1 minut  Dagen tog jeg en clearblue som måler fra 50ml tror jeg? Er ikke sikker. Den sagde "Gravid" 

Tusind tak  Det sker desværre for mange af os, men det er dejligt på en måde ikke at være alene, og have nogen man kan relatere til og dele sine tanker med.  Er ked af jeres tab dengang 

Vi er igang med vores 3. forsøg siden MA'en og er jo som sagt gået 5 dage over tid.. Jeg har 3 positive ClearBlue digital ÆL teste her idag.. Meget besynderligt? Aner ikke hvad det betyder. 

Ja det er rigtig pudsigt  men dejligt i flytter i noget større.

Lejlighed eller hus??

Hmm...jeg vil da helt sikkert teste i morgen tidlig kan jo være der dukker to streger op hvem ved. Skal til en gynækologisk klinik for fertillitetsbehandling i dag kl. 15:00 og have lave en Gynækologisk undersøgelse og tjekkes så kan det være han kan se noget.

Det kunne evt. godt være et tegn på at du er gravid, kan også være din cyklus er lidt uregelmæssig så du sagtens kan teste positiv 5 dage over tid.

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

banana3 skriver:

ALT BLIVER KRYDSET   

- Tester du i dag ?

Tak skal du have - regner med jeg tester med morgenurin i morgen tidlig og håber så på det bedste.'

Skal jo til samtale på en gynækologisk klinik i eftermiddag sammen med kæresten - kunne være de evt. kunne se noget.

Men ja vi KRYDSER ALT hvad der krydses kan

Anmeld

30. april 2012

banana3

Dreamer1987 skriver:

Tak skal du have - regner med jeg tester med morgenurin i morgen tidlig og håber så på det bedste.'

Skal jo til samtale på en gynækologisk klinik i eftermiddag sammen med kæresten - kunne være de evt. kunne se noget.

Men ja vi KRYDSER ALT hvad der krydses kan

Der vil de da helt sikkert kunne se noget, tror du ikke ?? 

Vil du skrive update på mødet sener 

Anmeld

30. april 2012

M&N

Dreamer1987 skriver:

Ja det er rigtig pudsigt  men dejligt i flytter i noget større.

Lejlighed eller hus??

Hmm...jeg vil da helt sikkert teste i morgen tidlig kan jo være der dukker to streger op hvem ved. Skal til en gynækologisk klinik for fertillitetsbehandling i dag kl. 15:00 og have lave en Gynækologisk undersøgelse og tjekkes så kan det være han kan se noget.

Det kunne evt. godt være et tegn på at du er gravid, kan også være din cyklus er lidt uregelmæssig så du sagtens kan teste positiv 5 dage over tid.

Ja det er vildt skønt .. Vi har ledt efter noget større siden august .. Så det er en vild lettelse at skulle flytte fra en 1½/2 værelses på 43 kvm til en nybygget lejlighed på 2 værelse + stue, og på 103 kvm

Det er så i Vallensbæk (Jeg kommer fra Brøndby Str) så jeg kommer hjem til mit hjemsted igen.. Det savner jeg  Selvom jeg kommer til at savne alle Roskilde's gode butikker 

Jeg vil prøve at få manden til at købe, så tager jeg den ene idag og sidste imorgen tidlig 

Altså betyder det at I skal i behandling? Altså samtale? Hvor længe har i prøvet nu?

Er vildt nysgerrig  Har også en veninde med PCO som næsten lige er startet i behandling, de har prøvet i 3 år .. Håber virkelig den er der snart for dem ..

Og jeg  alt hvad jeg har, for det går godt idag med dig!

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

banana3 skriver:

Der vil de da helt sikkert kunne se noget, tror du ikke ?? 

Vil du skrive update på mødet sener 

Jo det må vi da gå ud fra, ,men håber ikke på noget vil ikke blive skuffet.

Jeg skriver en update senere - omkring hvordan vores møde gik. det kan du tro

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det er vildt skønt .. Vi har ledt efter noget større siden august .. Så det er en vild lettelse at skulle flytte fra en 1½/2 værelses på 43 kvm til en nybygget lejlighed på 2 værelse + stue, og på 103 kvm

Det er så i Vallensbæk (Jeg kommer fra Brøndby Str) så jeg kommer hjem til mit hjemsted igen.. Det savner jeg  Selvom jeg kommer til at savne alle Roskilde's gode butikker 

Jeg vil prøve at få manden til at købe, så tager jeg den ene idag og sidste imorgen tidlig 

Altså betyder det at I skal i behandling? Altså samtale? Hvor længe har i prøvet nu?

Er vildt nysgerrig  Har også en veninde med PCO som næsten lige er startet i behandling, de har prøvet i 3 år .. Håber virkelig den er der snart for dem ..

Og jeg  alt hvad jeg har, for det går godt idag med dig!

Det kan jeg godt forstå, vi bor selv i rækkehus på 100 kvadrat meter med forhave og baghave og det er vildt lækkert til når vi får en lille en.

Jamen vi har prøvet siden december 2010 og har haft 1 gang SA i maj 2011 men vi har fået konstateret at min kærestes sedceller er en smule langsomme og derfor kan vi have svært ved at ramme de tidspunkter hvor jeg har ÆL  men nu ser vi ad det er vores 1 møde i dag.

Krydser for dig - vi håber og beder til at der er to streger når du tester.

Anmeld

30. april 2012

ekebiv

Dreamer1987 skriver:

Hej derinde alle sammen.

Er ikke så god til at tyde dette endnu så derfor spørger jeg forum herunde.

Er der nogen der har haft sådan noget tykt lidt ligesom lotion agtig udflåd - og evt. kan det være tegn på noget??

Jeg har det også og har testsag idag. Desværre sagde clearblue "ikke gravid" så det var altså ikke graviditet det betød hos mig :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.