Tykt og hvidt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.043 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Dreamer1987

Hej derinde alle sammen.

Er ikke så god til at tyde dette endnu så derfor spørger jeg forum herunde.

Er der nogen der har haft sådan noget tykt lidt ligesom lotion agtig udflåd - og evt. kan det være tegn på noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

banana3

Dreamer1987 skriver:

Hej derinde alle sammen.

Er der nogen der har haft sådan noget tykt lidt ligesom lotion agtig udflåd - og evt. kan det være tegn på noget??

Jeg er ikke selv gravid, men har ladet mig høre fra andre herinde at det bestemt er et godt tegn  

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

banana3 skriver:

Jeg er ikke selv gravid, men har ladet mig høre fra andre herinde at det bestemt er et godt tegn  

Ok det er jeg kun glad for at hører da vi er i gang med fertillitetsbehandling - ved du om man kan teste allerede når ens udflåd ser sådan ud?

Anmeld

30. april 2012

banana3

Dreamer1987 skriver:

Ok det er jeg kun glad for at hører da vi er i gang med fertillitetsbehandling - ved du om man kan teste allerede når ens udflåd ser sådan ud?

uhh nej det ved jeg slet ikke, men jeg vil da næsten tro det 

om ikke andet, så ved du du har ekstra forsøg når du (ikke) forventer mens. Jeg krydser alt

Ser frem til update ihvertfald 

Anmeld

30. april 2012

**Ønskebabyen

Dreamer1987 skriver:

Hej derinde alle sammen.

Hvor langt er du i din cyklus?

Og hvordan gik mødet idag?

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

banana3 skriver:

uhh nej det ved jeg slet ikke, men jeg vil da næsten tro det 

om ikke andet, så ved du du har ekstra forsøg når du (ikke) forventer mens. Jeg krydser alt

Ser frem til update ihvertfald 

Ja det har du så ganske ret i  - jeg kommer med en opdatering når jeg har testet og så  vi ALT hvad vi har får at den ikke kommer denne gang.

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

Tøsen* skriver:

Hvor langt er du i din cyklus?

Og hvordan gik mødet idag?

Jeg havde den første dag i min mens den 9. april  - og mht. mødet så er det først kl. 15:00 vi har tid men glæder mig rigtig meget.

Anmeld

30. april 2012

M&N

Hej.

Jeg havde lotion agtigt udflåd, helt hvidt.. Jeg var gravid

Jeg har det også nu, og jeg er gået 5 dage over tid.. Ved så ikke om det er på grund af graviditet denne gang, men i hope so 

Anmeld

30. april 2012

Dreamer1987

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej.

Jeg havde lotion agtigt udflåd, helt hvidt.. Jeg var gravid

Jeg har det også nu, og jeg er gået 5 dage over tid.. Ved så ikke om det er på grund af graviditet denne gang, men i hope so 

Kan se du bor i Roskilde, rimelig sjovt bor i Tune  Verden er nu lille alligevel.

Nå ok,  ihh bliver jeg jo kun glad for at hører når du siger sådan. Kunne du teste positivt sidste gang du var gravid da du begyndte at få lotion agtig udflåd?

P.S. Ked af i mikstede jeres lille prinsesse - men er sikker på at der snart sker noget og  for at i snart får to streger igen. Var selv igennem en SA i maj 2011 ikke nær så slemt da jeg kun var 9 uger henne, men ved hvordan du har det ingen i.

Anmeld

30. april 2012

M&N

Dreamer1987 skriver:

Kan se du bor i Roskilde, rimelig sjovt bor i Tune  Verden er nu lille alligevel.

Nå ok,  ihh bliver jeg jo kun glad for at hører når du siger sådan. Kunne du teste positivt sidste gang du var gravid da du begyndte at få lotion agtig udflåd?

P.S. Ked af i mikstede jeres lille prinsesse - men er sikker på at der snart sker noget og  for at i snart får to streger igen. Var selv igennem en SA i maj 2011 ikke nær så slemt da jeg kun var 9 uger henne, men ved hvordan du har det ingen i.

Ej hvor pudsigt  
Det er jo dejligt tæt på her.. Men vi flytter næste måned I noget større.. Men ja, verden er lille en gang i mellem

Altså jeg testede 2 dage før test dag.. Jeg havde MEGET udflåd.. Jeg fik 2 streger inden for 1 minut  Dagen tog jeg en clearblue som måler fra 50ml tror jeg? Er ikke sikker. Den sagde "Gravid" 

Tusind tak  Det sker desværre for mange af os, men det er dejligt på en måde ikke at være alene, og have nogen man kan relatere til og dele sine tanker med.  Er ked af jeres tab dengang 

Vi er igang med vores 3. forsøg siden MA'en og er jo som sagt gået 5 dage over tid.. Jeg har 3 positive ClearBlue digital ÆL teste her idag.. Meget besynderligt? Aner ikke hvad det betyder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.