Frugt til de små..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Kongmulle

Mivsen skriver:

Tak, lige det jeg ledte efter..
Bettemanden elsker appelsin, og skulle lige være sikker på han måtte få det.. Eller retter saften

Hehe ja de smatter dem helt ud i den alder og sutter på resterne. Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Mivsen

Maja84 skriver:

Jeg har fået at vide, af min sp sidste år, at de under 1 år ikke må få andet end små mængder nitratrige grøntsager som feks rødbede, bønner, spinat.. er det nyere end det, ville jo være dejligt at vide om vi kan lave disse ting til vinter, og lillepigen også kan spise det, da min søn bla er glad for bønner

Tak for opgradering

Anmeld

30. april 2012

Mivsen

Mette&Alexander skriver:

Min datter på 9 md får alt slags frugt, hvis det er noget kun ikke kan tygge bliver det kogt... Har fx lige kogt æble/blåbær grød det var et hit. Ellers spiser hun melon, kivi, pære, jordbær og banan, svesker. Hun har fået alt dette i små mængder siden hun var 6 md...

Super Frederik elsker at sidde og suge saften ud af en appelsin

Anmeld

30. april 2012

Alexander&Lærke

Mivsen skriver:

Super Frederik elsker at sidde og suge saften ud af en appelsin

Jamen det er også godt, lad du bare ham gøre det.... jeg har set en fra min mødre gr give sin appelsin i små stykker altså med skind på og det er også gået vældig fint

Anmeld

30. april 2012

Mivsen

Kongmulle skriver:

Hehe ja de smatter dem helt ud i den alder og sutter på resterne. Dejligt

Det så hyggeligt, de selv kan sidde med noget

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Kongmulle skriver:

MMNeNejihuhvahvadD

1 år

Sådan har det altid været i hvertfald.

Og 3 før de må få nødder og popcorn

Nej hvad..... Må de ikke få nødder og popcorn? Aldrig hørt om, og min mand har haft givet vores søn popcorn :s ved du hvorfor de ikke må få det ?

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Maja84 skriver:

Nej hvad..... Må de ikke få nødder og popcorn? Aldrig hørt om, og min mand har haft givet vores søn popcorn :s ved du hvorfor de ikke må få det ?

Fordi deres hals er for snæver.

Jeg har en veninde der mistede den ene af hendes tvillinger 19 måneder gammel. Han blev kvalt i en lille nød. Man kan købe nogle små poser i Netto med dem, for 2,95,- og sådan en satte sig skævt og han døde.

Overlægen på sygehuset dengang, sagde at det samme faktisk gælder for popcorn ( kerner) og det er der mange der ikke ved.

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Kongmulle skriver:

SP

Fordi deres hals er for snæver.

Jeg har en veninde der mistede den ene af hendes tvillinger 19 måneder gammel. Han blev kvalt i en lille nød. Man kan købe nogle små poser i Netto med dem, for 2,95,- og sådan en satte sig skævt og han døde.

Overlægen på sygehuset dengang, sagde at det samme faktisk gælder for popcorn ( kerner) og det er der mange der ikke ved.

Puh man får det jo helt dårligt over tanken hvad der kunne være sket, tror vist jeg skal opdatere manden tusind tak, anede det slet ikke :/

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Maja84 skriver:

Puh man får det jo helt dårligt over tanken hvad der kunne være sket, tror vist jeg skal opdatere manden tusind tak, anede det slet ikke :/

Ja det ville være ganske frygteligt

Der er rigtig mange der ikke ved det. Der burde være meget mere oplysning omkring det.

Det værste på jorden må være at miste sit barn. Kan ikke komme i tanke om noget værre.

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Kongmulle skriver:

Ja det ville være ganske frygteligt

Der er rigtig mange der ikke ved det. Der burde være meget mere oplysning omkring det.

Det værste på jorden må være at miste sit barn. Kan ikke komme i tanke om noget værre.

Nej Må være så frygteligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.