Silas&Mille skriver:
Storebror Silas på snart 16 måneder har været syg mandag til torsdag i denne uge, med træls hoste, snot i hele hovedet og høj feber mandag og tirsdag 
Han er så endelig blevet rigtig frisk.
Lillesøster Mille begyndte så at hoste fredag, men det havde vi værmest forventet, når nu storebror har været syg.
Vi troede egentligt bare at Mille havde fanget en god gang forkølelse. Men i dag da hun vågnede omkring kl. 9.30, havde hun hvæsende og besværet vejrtrækning.
Så vi ringede til vagtlægen og blev bedt om at komme ind med hende. Det tog vagtlægen 5-10 minutter at kigge på hende og så sendte han os videre til børneafdelingen på Skejby 
Slap af jeg blev nervøs og lidt bange 
Efter lidt forskellige undersøgelser fik vi af vide at vores lille Mille er en af de uheldige der har fanget RS-virussen 
Vi var der i alt i 2½ time og fik lov til at tage hjem igen. Vi skal blot holde øje med at hun ikek bliver fraværende og slap og helt mister appetiten.
Men nøj hvor gør det ondt i hjertet når hun hoster
, for man kan bare hører hvor hårdt det er og hvor ondt det gør.
Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg.
Måske bare fortælle at det slet ikke er sjovt at have en baby med RS-virus. Men vi er nok desværre mange forældre der har sådan et for tiden
I var meget heldigt..
Da min lille pige var 6 uger gammel, havde storesøster C smittede hende, og hun havde fanget en RS-virus..
Vi blev Åben indlagt om onsdagen fordi hun havde feber, og var ved at blive skidt tilpas.. Torsdagen aften fik hun det værre og vi ringede til lægevagten, så bad os om at komme ind..
10 min efter vi var kommet blev vi henvist til børneafd som indlagede os helt..
Lørdagen morgen kl lort blev hun lagt i cpap for hun kunne ikke trække vejret og fik det meget værre.
Tirsdag morgen blev hun taget ud af den og vi kom hjem igen onsdag middag..
Anmeld