Ondt i øret ved bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Jemion

RiUL skriver:

Åh altså Oliver har været forkølet i lang tid, og har haft feber on and off i 2 uger nu :/ vi har været ved lægen i onsdags, og det var rødt og hævet pga forkølelse.

Noah havde også feber on and off i 2 uger, han blev behandlet for møb med antibiotika.. Hvis han får mere ondt synes jeg du skal kontakte lægen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

MortilCilas

RiUL skriver:

Vi har været ved lægen, og fået konstateret et forkølelses øre.
Men idag har han fået høj feber, næsen løber, tænderne driller og øret driller. Ringede til vagtlægen som egentlig var ligeglad, men bare bad os om at komme og blive undersøgt (han spurgte ikke om noget som helst) ved ikke om jeg "orker" at sidde derhenne i flere timer og vente, han spiser jo - men er skidt, men ikke dårlig dårlig.

Jeg kan blive så gal på læger og vagtlæger!

Mmh ja altså Cilas spiste ikke rigtigt og fik ovr 40 i feber og panodil hjalp ikke og en dyt 

Anmeld

7. maj 2012

RiUL

Jemion skriver:

Noah havde også feber on and off i 2 uger, han blev behandlet for møb med antibiotika.. Hvis han får mere ondt synes jeg du skal kontakte lægen igen

Nu har jeg fået en tid hos en øre, næse, halslæge idag
- Så håber jeg snart at vi kan få noget nattesøvn igen

Anmeld

7. maj 2012

RiUL

MortilCilas skriver:

Jeg kan blive så gal på læger og vagtlæger!

Mmh ja altså Cilas spiste ikke rigtigt og fik ovr 40 i feber og panodil hjalp ikke og en dyt 

Vores læge sagde også at vi bare skulle bruge masser af saltvandsdråber og panodil til natten, men det har ikke haft nogen virkning.
Så ringede til en øre,næse, halslæge og har fået en tid til ham i eftermiddag

Anmeld

7. maj 2012

Jemion

RiUL skriver:

Nu har jeg fået en tid hos en øre, næse, halslæge idag
- Så håber jeg snart at vi kan få noget nattesøvn igen

Du må lige kommet med en update når i har været afsted Håber han kan hjælpe så i kan få lidt nattesøvn igen

Anmeld

7. maj 2012

RiUL

Jemion skriver:

Du må lige kommet med en update når i har været afsted Håber han kan hjælpe så i kan få lidt nattesøvn igen

Håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.