Ondt i øret ved bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. april 2012

RiUL

Jeg har lige haft Oliver i bad, og da jeg lagde ham ned, på ryggen, i badekaret, fik han ørerne under vand, og han tog sig til det ene øre, og vred sig. Kunne se det gjorde ondt på ham.

Han er forkølet, kan han ha noget med øret i forbindelse med forkølelsen, og skal jeg få det tjekket? Han har haft feber torsdag, fredag og lørdag (pga forkølelse og/eller tænder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Jemion

Jeg ville få ham tjekket, det var sådan det startede med noah først forkølelse også fik han mellemørebetændelse

Håber han har det bedre

Anmeld

6. maj 2012

MortilCilas

Jeg var til læge med Cilas da han tog sig meget til øret. Og lægen kaldtedet et forkølet øre, med det resultat at jeg måtte til lægevagten dagen efter og få noget imod en mellemøresbetændelse og han har haft væske på øret søden

Men synes du skulle få det tjekket

Anmeld

6. maj 2012

RiUL

MortilCilas skriver:

Jeg var til læge med Cilas da han tog sig meget til øret. Og lægen kaldtedet et forkølet øre, med det resultat at jeg måtte til lægevagten dagen efter og få noget imod en mellemøresbetændelse og han har haft væske på øret søden

Men synes du skulle få det tjekket

Vi har været ved lægen, og fået konstateret et forkølelses øre.
Men idag har han fået høj feber, næsen løber, tænderne driller og øret driller. Ringede til vagtlægen som egentlig var ligeglad, men bare bad os om at komme og blive undersøgt (han spurgte ikke om noget som helst) ved ikke om jeg "orker" at sidde derhenne i flere timer og vente, han spiser jo - men er skidt, men ikke dårlig dårlig.

Anmeld

6. maj 2012

RiUL

Jemion skriver:

Jeg ville få ham tjekket, det var sådan det startede med noah først forkølelse også fik han mellemørebetændelse

Håber han har det bedre

Åh altså Oliver har været forkølet i lang tid, og har haft feber on and off i 2 uger nu :/ vi har været ved lægen i onsdags, og det var rødt og hævet pga forkølelse.

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

RiUL skriver:

løbløbeuJeg har lige haft Oliver i bad, og da jeg lagde ham ned, på ryggen, i badekaret, fik han ørerne under vand, og han tog sig til det ene øre, og vred sig. Kunne se det gjorde ondt på ham.

Han er forkølet, kan han ha noget med øret i forbindelse med forkølelsen, og skal jeg få det tjekket? Han har haft feber torsdag, fredag og lørdag (pga forkølelse og/eller tænder)

Havde du sæbe i vandet ? Det kan nemlig ikke så godt løb ud igen som olie bad kan.

Anmeld

6. maj 2012

RiUL

Tina&Martin skriver:

Havde du sæbe i vandet ? Det kan nemlig ikke så godt løb ud igen som olie bad kan.

Nej, kun vand - intet andet. Men han er rød og hævet i øret pga forkølelse.

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

RiUL skriver:

jossasag

Nej, kun vand - intet andet. Men han er rød og hævet i øret pga forkølelse.

Der kan jo sagtens stå noget snot derinde og trykke mod trommehinden.
Det føjede Madeleine meget med indtil hun fik dræn, som har været stoppet til 2 gange allerede på halvanden måned.
Ring direkte til en ørelæge i stedet for egen læge.

Anmeld

6. maj 2012

RiUL

Tina&Martin skriver:

Der kan jo sagtens stå noget snot derinde og trykke mod trommehinden.
Det føjede Madeleine meget med indtil hun fik dræn, som har været stoppet til 2 gange allerede på halvanden måned.
Ring direkte til en ørelæge i stedet for egen læge.

Jeg troede ikke at man gjorde noget ved det?

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

RiUL skriver:

Jeg troede ikke at man gjorde noget ved det?

Jo hvis der er noget flere gange om måneden så gør de.
Det har jo gjort meget ved balancen at hun endelig fik dræn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.