Jeg har et problem.. Det er noget rod det hele og kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.. Så håber på lidt hjælp fra jer, og lad nu være med at dømme for hårdt på forhånd..
For 10 år siden havde jeg en kæreste jeg virkelig var glad for, vi var ikke sammen så længe da afstanden mellem os var stor.. Vi var kun sammen et halvt års tid, og i det halve år var jeg simpelthen så glad og forelsket.. Vi var teenagere og derfor havnede vi tit i nogle store branderter sammen som jo ikke kan undgåes
I den ene af dem var vi på vej i byen og min kæreste sagde noget utrolig dumt i mine øre, så derfor stak jeg ham en flad.. Jeg fik en igen i ren refleks, men vi blev hurtigt venner igen.. Da vores forhold sluttede (han gjorde det forbi fordi han syntes han ikke så sine venner nok, og han syntes vi diskuterede meget) fortrød han det meget hurtigt.. Han gjorde alt for at få mig tilbage igen, men jeg fandt ud af der var andre interesante mænd i verden og afviste ham derfor..
Årene gik og han er af den type som folk vil mene er en ballademager, det var han os.. Han begyndte desværre at tage narko og ryge for meget hash, han endte tit i ballade og var tit oppe at slås.. Jeg har aldrig haft droppet kontankten til ham, så jeg ved hvad han har været igennem, da jeg altid har været den første han har ringet til når han har været i problemer.. Jeg ved jeg kender ham bedre end nogen anden, og har aldrig i de 10 år her været i tvivl om at jeg har været hans nummer 1 og han altid vil og har elsket mig..
Han fandt en kæreste for noget tid siden som han blev meget glad for, men det vidste sig at hun tog røven på ham og solgte sig selv.. Hun havde kunder med hjemme i hans hjem når han var på arbejde.. Det fandt han så ud af en dag, og det endte med at han tævede hende og nu sidder inde for det.. Hun ødelagde ham fuldstændig, han var igang med at få et liv uden stoffer og ballade men det satte hun så en stopper for.. Han fik 5 mdr og har 2 tilbage..
Han fortalte mig alt hvad der skete lige inden han skulle ind, og jeg blev simpelthen så sur på ham over hans handlinger, men alligevel tænkte jeg fuck altså hvorfor skal der være så meget modgang i hans liv hvorfor kan han ikke bare prøve noget positivt.. Jeg blev så alene mor og vi begyndte at snakke en del sammen mens han sad inde og vi gør det stadig.. Jeg er så vild med ham, og har lyst til at dele mit liv med ham.. Han har altid været der for mig, og jeg har aldrig vendt ryggen til ham selvom det er nogle dumme ting han har lavet.. Jeg ved at han er en god og kærlig mand men mange tvivler selvfølgelig på det.. Idag har jeg så fortalt hvem han er til mit barns far, og som forventet tog han det ikke særlig pænt.. Han gik faktisk så langt så han sagde at hvis vi blev for real kærester ville han tage mit barn fra mig.. Jeg kan godt følge ham i, at det ikke er fedt at have sit barn hos en mand der har siddet inde og stukket mig en flad (som var for 10 år siden) .. Jeg tvivler ikke et sekund på at ham jeg er forelsket i ville behandle mit barn bedre end de fleste, og hvis jeg tvivlede en lille smule ville det slutte med det samme..
Nu vil min eks så have vores barn fast og vil i statsamtet men kan han få noget ud af det? Mit barn har ikke mødt ham endnu, og har heller ikke planer om at de skal mødes før om lang tid.. Kan mennesker der har siddet i fængsel virkelig ikke få et lykkeligt liv når de er blevet løsladt ? Jeg syntes det er så unfair at jeg ikke bare kan være sammen med den jeg har lyst til, uden jeg skal miste mit barn.. Min eks er selv kommet videre og har fundet sig en ny kæreste som han så valgte at introducere for vores barn 3 dage efter de var blevet kærester
Det blev godt nok langt, men håber på at kunne få lidt hjælp til det rod her.. Jeg vil jo bare gerne være lykkelig ligesom alle andre..