jer med børn på 3 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

Lusi

Jeg måtte desværre stoppe med at amme da Luna var 2 måneder og efter hun var begyndt at få flaske sov hun fra 21- 9 hver nat..skøøøøøønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Cris

karina22 skriver:

den sidste uge har nichlas sovet på sit værelse... han bliver bedre og bedre til det for hver dag der går... nu får vi noget natte søvn.. tre dage så vidste han at det var der han sku sove, så han er faktisk ikke ked af det mere når vi lægger ham, han sover med det samme. det er så skønt... sover jeres hos jer eller i sin ejen seng på værelset.. tror det har meget at sige??

Nej, vi har desværre ikke plads til det. Og det er meget forskelligt, synes jeg. Der er nogle perioder, hvor han kun vågner 2 gange måske (fra kl20 til kl06), får lidt vand og sover videre. Og nogle andre perioder, ligesom nu, vågner han og har det svært med at sove igen. Det hænger sammen med tænderne, synes jeg. Nu mangler han kun de sidste 4 kindtænder og måske er de nu på vej, for han nu tykker tandbørsten helt bagest... Da han var 12 måneder sov han et par uger 10 timer non-stop, og så begyndte han at vågne igen. Men jeg kan desværre ikke prøve, hvordan det ville blive på eget værelset... Sådan er det bare med de små, man kan ikke altid have en sove-trold, nogle er bare ikke så godt til at sove indtil de bliver 2 eller så noget. Nu får vi at se, jeg frygter lidt nu, hvordan det bliver med en nyfødt og en lille dreng som ikke sover igennem i Nov! puha!... Men tak for dine tanker!

Anmeld

24. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Cris skriver:

Nej, vi har desværre ikke plads til det. Og det er meget forskelligt, synes jeg. Der er nogle perioder, hvor han kun vågner 2 gange måske (fra kl20 til kl06), får lidt vand og sover videre. Og nogle andre perioder, ligesom nu, vågner han og har det svært med at sove igen. Det hænger sammen med tænderne, synes jeg. Nu mangler han kun de sidste 4 kindtænder og måske er de nu på vej, for han nu tykker tandbørsten helt bagest... Da han var 12 måneder sov han et par uger 10 timer non-stop, og så begyndte han at vågne igen. Men jeg kan desværre ikke prøve, hvordan det ville blive på eget værelset... Sådan er det bare med de små, man kan ikke altid have en sove-trold, nogle er bare ikke så godt til at sove indtil de bliver 2 eller så noget. Nu får vi at se, jeg frygter lidt nu, hvordan det bliver med en nyfødt og en lille dreng som ikke sover igennem i Nov! puha!... Men tak for dine tanker!

ja du har nok ret at det er i forbindelse med tænder... vi fandt ud af i sidste uge at nichlas havde væske i ørene og det var derfor han var vågnet så mange gange... puha ja det bliver hårdt når den lille nye kommer... men nu er i vandt til at ståop... tillykke med graviditeten... vi prøveer også på at få nummer to...

Anmeld

25. april 2009

4xGreve

Min datter er godt nok ved at være et år, (svar dog kun til at være 8 måneder) Men lige fra vi kom hjem fra sygehuset har hun sovet igennem, og det var faktisk fra kl 21-22 om aften til 8-9 stykker om morgen, syntes bare du skla nyde det, det betyder den lille får nok mad i løbet af dagen, og kan klare en hel nat, og tro mig det kan vende hurtigt igen...

Knus Stina

Anmeld

27. april 2009

babytrold

hehe nyd du det bare. thor er godt nok 5 måneder nu, men han sov oss igennem da han var en månede. jeg var oss bekymret så jeg snakkede med sundhedsplejesken. hun smilede bare til mig og fortalte at så længe han var tilpads og tog på skalle jeg bare nyde det og sove længe

Anmeld

27. april 2009

charlottekri

hm... i er da nogle heldige asener!!! da min datter var i den alder var det først sengetid kl. 02.00 ca og hun vågnede igen 06.30 (hvor hun selvfølgelig vågnede et par gange i løbet af natten) og så blev det til et par små lure op ad formiddagen....
der er intet galt i at dit barn sover så meget, for det skal de jo i den alder, er jeg ret så sikker på...

Anmeld

27. april 2009

Balderson

Det er luksus at dit barn sover så længe, så nyd det.. Det kan hurtig ændre sig...

Min søn sov også så længe da han var bette, og nu hvor han er 8 mdr. sover han så stadigvæk det ;0) Han sover fra 19.00 - 19.30 og så til kl. 05.30 - 06.00

Du kan tror jeg nyder at få min nattesøvn, og jeg får tit af vide fra andre mødre hvor heldig jeg er.. For på en træls nat, så er jeg oppe 1 gang for at give ham hans sut...

Det betyder så for os, at han er udhvilet og det samme er jeg, så vi kan rigtig gå og hygge os og have en fantastisk god dag....

Anmeld

27. april 2009

batool

hej.. jeg har malik på 3 mdr nu.. han sover fra kl. 19.. til kl. 4.30.. efter flasken sover han videre til 7. så jeg tror det r normalt. jeg r faktisk meget glad for han sover så længe på en gang , så har jeg tid til alt mulig andet om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.