jer med børn på 3 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. april 2009

babyline

Hej alle.

Jeg har lige fået min dejlige søn jacob han blev født i januar.
Jeg vil høre om der er nogle herinde som oplever det samme som mig med at jeres barn sover fra kl 23 til kl 9 om morgen når de 3 måneder ved ikke helt hvor godt jeg syntes det er.

knuz babyline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

babyline skriver:

Hej alle.

Jeg har lige fået min dejlige søn jacob han blev født i januar.
Jeg vil høre om der er nogle herinde som oplever det samme som mig med at jeres barn sover fra kl 23 til kl 9 om morgen når de 3 måneder ved ikke helt hvor godt jeg syntes det er.

knuz babyline

det er da dejligt at du ikke skal op om natten, bare det var mig...nu er min søn godt nok 10 mdr, men da han var 3 mdr var han oppe mange gange om natten for at spise...øv øv... han vågner stadigvæk hver nat... så vær du glad for at din søn sover godt om natten..

Anmeld

15. april 2009

malou

Victor er 5 md og har sovet igennem siden han var ca. 2 1/2 md.. med enkelte undtagelser. Han sover fra 18-18.30 til ca. 05 om morgenen og så igen en times tid efter sin morgenflaske. Så du skal ikke være urolig. Ellers spørge din s.p

knus malou

Anmeld

15. april 2009

monstar99

Mikkel har haft perioder hvor han har sovet 8timer i træk, de dage hvor han gør det spiser/ammes han så bare det ofter når han er vågen

Men det går meget i perioder
Lige fortiden sover han ved en 19-20tiden til kl 3-4stykker.
også få han noget at spise og sover så til 6-7stykker.
Men han gider heller ikke at sove om dagen.

Så længe han er glad og veltilpas så det helt fint.

Bare nyd at du kan få en god natte søvn

Anmeld

15. april 2009

Henri84

Min søn er godt nok 7 1/2 mdr. nu, men han sov igennem fra han var 1 1/2 mdr, så nyd det!!

Anmeld

23. april 2009

cathrine&Oscar

Hejsa.
Min Oscar som også er fra jan. han sover ra kl 19 ca. til kl. 5-6 stykker om morgen og har gjort det i ca. 3 uger, tror altså det er ganske normalt.. Eller det håber jeg da i hvert fald

Anmeld

23. april 2009

Mumto3

Tillykke!!! Det var vel nok dejligt! Nyd du det bare! Det er skønt for jer!
-og vær så indstillet på, at det kan være at han på et senere tidpunkt ikke sover så godt igennem mere 8somrelget omkring 8-10 mdrs alderen. også selvom har har sover igennem fra han var 3 mdr).

God nat til jer!

Anmeld

23. april 2009

finkedinke

Hej
Min datter er også fra januar, jeg har gjort mig de samme tanker som dig.
Clara er flaskebarn og sover fra ca kl 21. Hun vågner kl. 6 når mit vækkeur ringer.
Selv om Clara nu sover godt om natten, sover og spiser hun som hun plejer om dagen, så jeg bekymrer mig ikke og håber bare at den gode nattesøvn holder ved

Berith

Anmeld

24. april 2009

Cris

karina22 skriver:

det er da dejligt at du ikke skal op om natten, bare det var mig...nu er min søn godt nok 10 mdr, men da han var 3 mdr var han oppe mange gange om natten for at spise...øv øv... han vågner stadigvæk hver nat... så vær du glad for at din søn sover godt om natten..

Samme her! Og min søn er 14 måneder!

Anmeld

24. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Cris skriver:

Samme her! Og min søn er 14 måneder!

den sidste uge har nichlas sovet på sit værelse... han bliver bedre og bedre til det for hver dag der går... nu får vi noget natte søvn.. tre dage så vidste han at det var der han sku sove, så han er faktisk ikke ked af det mere når vi lægger ham, han sover med det samme. det er så skønt... sover jeres hos jer eller i sin ejen seng på værelset.. tror det har meget at sige??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.