Hvad skal jeg lave imorgen? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Har du været til katvig, ellers er det en mulighed, hehe. Er du ikke alene med han i hverdagene?

Næh, kom aldrig derud, hehe! -- så det var en mulighed.

Jo jo, det er jeg skam .. det er bare det der med det er en søndag! Hehe.. (som om der er forskel, det virker bare sådan )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Bedsteforældre bor lidt langt væk .. tror jeg vil få handlet lidt imorgen, der er gode tilbud i Rema.. hehe!

Ih jeg vil os ha en rema En skam jeg ska noget imorgen ellers var jeg suset ud til dig og svigersønnen

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ih jeg vil os ha en rema En skam jeg ska noget imorgen ellers var jeg suset ud til dig og svigersønnen

Jaaa, vores rema ligger i nabobyen

Ork det ku ellers ha været hyggeligt.. så langt er der jo ik mellem Viborg og Malling

Anmeld

28. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Jaaa, vores rema ligger i nabobyen

Ork det ku ellers ha været hyggeligt.. så langt er der jo ik mellem Viborg og Malling

Nej det er jo nemlig det, det må vi arbejde på ved lejlighed

Anmeld

28. april 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Næh, kom aldrig derud, hehe! -- så det var en mulighed.

Jo jo, det er jeg skam .. det er bare det der med det er en søndag! Hehe.. (som om der er forskel, det virker bare sådan )

Kan du ikke bagge boller, hvor han sidder og leger med noget andet ved siden af? Og så hygger på gulvet og gider han endnu mere opmærksomhed og evt laver noget lækkert til manden.

Hvad er det gode tilbud ved rema?

Anmeld

28. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
HeidiØ skriver:

Uuh, har de mange gode ting i Salling? .. Var på børnebazaren idag

Jep, jeg har købtBundgaard gummi støvler til 100 kr og kavasaki sko til 100. Kan ligge et billed indsenere af de ting jeg har købt. Er på iPhone nu

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Nej det er jo nemlig det, det må vi arbejde på ved lejlighed

Ja vi må da

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Kan du ikke bagge boller, hvor han sidder og leger med noget andet ved siden af? Og så hygger på gulvet og gider han endnu mere opmærksomhed og evt laver noget lækkert til manden.

Hvad er det gode tilbud ved rema?

Jooo bagte en masse den anden dag, men det er jo næsten væk hihi! Det sys William var hyggeligt, mens man synger "der bor en baaaaager"..

Bl.a. Galle og Jessen pålægschoko og marmelade hehe! .. og makrel

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Aisha skriver:

Jep, jeg har købtBundgaard gummi støvler til 100 kr og kavasaki sko til 100. Kan ligge et billed indsenere af de ting jeg har købt. Er på iPhone nu

Uuuh, ej ikke dårligt .. manger totalt meget sko!

Anmeld

28. april 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Jooo bagte en masse den anden dag, men det er jo næsten væk hihi! Det sys William var hyggeligt, mens man synger "der bor en baaaaager"..

Bl.a. Galle og Jessen pålægschoko og marmelade hehe! .. og makrel

Argh, de ting vi køre til tyskland efter, hehe.

Tror også det er ganske underholdende, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.