Hvad skal jeg lave imorgen? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. april 2012

HeidiØ

Jah! Tænk, er alene hjemme med William sådan en højhellig søndag, fra morgen til sen eftermiddag! Hvad skal vi lave?

I må ha en masse idéer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Jah! Tænk, er alene hjemme med William sådan en højhellig søndag, fra morgen til sen eftermiddag! Hvad skal vi lave?

I må ha en masse idéer!

HYGGE HYGGE HYGGE Jeg tror jeg ville gå en tur, måske fodre ænder.. Måske en tur i haven eller på legeplads.. Har selv overvejet at lave monster slim til Laura en dag det gir bare et værre svinerri når hun nu ik er større men tror hun vil elske det..

Anmeld

28. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg skal selv til salling, det er deres sidste dag med tilbud. Derefter tager jeg til børnbasaren. Du kunne måske tage ud på legepladsen med nogle sandsager det elsker min søn. 

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

HYGGE HYGGE HYGGE Jeg tror jeg ville gå en tur, måske fodre ænder.. Måske en tur i haven eller på legeplads.. Har selv overvejet at lave monster slim til Laura en dag det gir bare et værre svinerri når hun nu ik er større men tror hun vil elske det..

Åh håber på godt vejr, så er det en god idé!

Monster slim??? Hva filan er det?

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Aisha skriver:

Jeg skal selv til salling, det er deres sidste dag med tilbud. Derefter tager jeg til børnbasaren. Du kunne måske tage ud på legepladsen med nogle sandsager det elsker min søn. 

Uuh, har de mange gode ting i Salling? .. Var på børnebazaren idag

Anmeld

28. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Åh håber på godt vejr, så er det en god idé!

Monster slim??? Hva filan er det?

Det er bare kartoffelmel og kold vand så bliver det lige som det der slim man kan købe til ungerne bare sundt, så sker der jo ik noget ved hvis de kommer til at spise det

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Det er bare kartoffelmel og kold vand så bliver det lige som det der slim man kan købe til ungerne bare sundt, så sker der jo ik noget ved hvis de kommer til at spise det

Nåh, hehe, ej god idé! Lyder skægt!

Ser ud til det blir regn imorgen formiddag

Anmeld

28. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Nåh, hehe, ej god idé! Lyder skægt!

Ser ud til det blir regn imorgen formiddag

Det er det os meen lig lige en voksdug på gulvet for det sviner en del Du ku jo os besøge nogle bedsteforældre eller andre venner eller familie

Anmeld

28. april 2012

Kofoed.

Har du været til katvig, ellers er det en mulighed, hehe. Er du ikke alene med han i hverdagene?

Anmeld

28. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Det er det os meen lig lige en voksdug på gulvet for det sviner en del Du ku jo os besøge nogle bedsteforældre eller andre venner eller familie

Bedsteforældre bor lidt langt væk .. tror jeg vil få handlet lidt imorgen, der er gode tilbud i Rema.. hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.