Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jah! Tænk, er alene hjemme med William sådan en højhellig søndag, fra morgen til sen eftermiddag! Hvad skal vi lave?
I må ha en masse idéer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Jah! Tænk, er alene hjemme med William sådan en højhellig søndag, fra morgen til sen eftermiddag! Hvad skal vi lave? I må ha en masse idéer!
Jeg skal selv til salling, det er deres sidste dag med tilbud. Derefter tager jeg til børnbasaren. Du kunne måske tage ud på legepladsen med nogle sandsager det elsker min søn.
Månsson skriver: HYGGE HYGGE HYGGE Jeg tror jeg ville gå en tur, måske fodre ænder.. Måske en tur i haven eller på legeplads.. Har selv overvejet at lave monster slim til Laura en dag det gir bare et værre svinerri når hun nu ik er større men tror hun vil elske det..
HYGGE HYGGE HYGGE Jeg tror jeg ville gå en tur, måske fodre ænder.. Måske en tur i haven eller på legeplads.. Har selv overvejet at lave monster slim til Laura en dag det gir bare et værre svinerri når hun nu ik er større men tror hun vil elske det..
Åh håber på godt vejr, så er det en god idé!
Monster slim??? Hva filan er det?
Aisha skriver: Jeg skal selv til salling, det er deres sidste dag med tilbud. Derefter tager jeg til børnbasaren. Du kunne måske tage ud på legepladsen med nogle sandsager det elsker min søn.
Uuh, har de mange gode ting i Salling? .. Var på børnebazaren idag
HeidiØ skriver: Åh håber på godt vejr, så er det en god idé! Monster slim??? Hva filan er det?
Månsson skriver: Det er bare kartoffelmel og kold vand så bliver det lige som det der slim man kan købe til ungerne bare sundt, så sker der jo ik noget ved hvis de kommer til at spise det
Det er bare kartoffelmel og kold vand så bliver det lige som det der slim man kan købe til ungerne bare sundt, så sker der jo ik noget ved hvis de kommer til at spise det
Nåh, hehe, ej god idé! Lyder skægt!
Ser ud til det blir regn imorgen formiddag
HeidiØ skriver: Nåh, hehe, ej god idé! Lyder skægt! Ser ud til det blir regn imorgen formiddag
Månsson skriver: Det er det os meen lig lige en voksdug på gulvet for det sviner en del Du ku jo os besøge nogle bedsteforældre eller andre venner eller familie
Det er det os meen lig lige en voksdug på gulvet for det sviner en del Du ku jo os besøge nogle bedsteforældre eller andre venner eller familie
Bedsteforældre bor lidt langt væk .. tror jeg vil få handlet lidt imorgen, der er gode tilbud i Rema.. hehe!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128