fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Maja88

Puslingen skriver:

Ej hvor groft, der er jo så vidt jeg kan se kun den

nej andre skal ringe direkte til vagtlægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

th

Maja88 skriver:

ja nu venter jeg lige til hun står op og ser...

men tror snart jeg skal ud og tjekke hende

ok giv lige en opdate

Anmeld

28. april 2012

Lou87

Maja88 skriver:

35 visninger og 1 SVAR

Sorry li et sidespor - men blir nødt til at sige at når TS (dig) skriver sådan her så blir jeg så irriteret ! Og tænker jeg ikk er den eneste... Op i steder for tråden helt normalt og se om ikk du sku få flere svar

Jeg ville i Alle tilfælde ringe til vagtlægen ved tvivl, det er det de er her for og de kan ikk nægte dig og se på hende.
Der lyder som en hjernerystelse når hun osse kaster op - så ville nok insistere på at få hende tjekket måske. Det ihvertfald farligt bare og lade dem sove alene.
Da min pige havde det sagde de man sku tjekke til dem hver tredje-fjerde time og li få kontakt. Og så lade dem sove igen.

Anmeld

28. april 2012

Maja88

th skriver:

ok giv lige en opdate

skal jeg nok

Anmeld

28. april 2012

chael

Akut telefonen, ring ; 1813.

Anmeld

28. april 2012

Maja88

chael skriver:

Akut telefonen, ring ; 1813.

er kun til region H

Anmeld

28. april 2012

chael

Maja88 skriver:

er kun til region H

Ja det fik jeg lige læst mig frem til

Ring til vagtlægen igen og bed dem om at de SKAL se på hende!!

*C

Anmeld

28. april 2012

Chikita88

årh bette pus 

men jeg vil nu gøre det samme som de fleste skriver, Tag et smut forbi vagtlægen for sikkerheds skyld ..

Rigtig gid bedring med hende

Anmeld

28. april 2012

Clisolka

Maja88 skriver:

Aprilla er jo lige om lidt 14 måneder.

Hun slog baghovedet direkte ned i tvbordets kant i dag og græd ikke sådan helt vildt uhyggelig.. selvom hun ramte rent...

der var ikke mere med hende og hun spiste sin mad og kom ud og sove...

efter hun så stod op bad hun om mad og det fik hun.. og skal love for det kom retur igen... hmmm nårh det kunne være en tilfældighed.. der går så et kvarter og så kaster hun op.. ud over stuen.. i håret på mig og i køkkenet..

snakker så med vagtlægen og han var ikke nervæs, fordi hun græd i bagrunden, men han synes jeg skulle give hende panodil og putte hende.. og blev det så værrere eller fortsatte skulle jeg ringe igen..

men blev så nødsaget til at tage hende med i bad og da jeg tager hendes helt tørre ble af tisser hun og det er helt mørkegult.. det har jeg ALDRIG oplevet før det er... er faktisk lidt nervøs..

hvad ville i gøre

Jeg ville kime vagtlægen ned indtil de ville se mig... Jeg tænker også hjernerystelse pga. opkast. Jeg har desværre ingen anelse om, hvor tidligt man skal kaste op efter et slag - men hellere tjekkes en gang for meget 

Anmeld

28. april 2012

Nattøs

hvordan går det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.