fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Maja88

Aprilla er jo lige om lidt 14 måneder.

Hun slog baghovedet direkte ned i tvbordets kant i dag og græd ikke sådan helt vildt uhyggelig.. selvom hun ramte rent...

der var ikke mere med hende og hun spiste sin mad og kom ud og sove...

efter hun så stod op bad hun om mad og det fik hun.. og skal love for det kom retur igen... hmmm nårh det kunne være en tilfældighed.. der går så et kvarter og så kaster hun op.. ud over stuen.. i håret på mig og i køkkenet..

snakker så med vagtlægen og han var ikke nervæs, fordi hun græd i bagrunden, men han synes jeg skulle give hende panodil og putte hende.. og blev det så værrere eller fortsatte skulle jeg ringe igen..

men blev så nødsaget til at tage hende med i bad og da jeg tager hendes helt tørre ble af tisser hun og det er helt mørkegult.. det har jeg ALDRIG oplevet før det er... er faktisk lidt nervøs..

hvad ville i gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Nattøs

Maja88 skriver:

Hun slog baghovedet direkte ned i tvbordets kant i dag og græd ikke sådan helt vildt uhyggelig.. selvom hun ramte rent...

efter hun så stod op bad hun om mad og det fik hun.. og skal love for det kom retur igen... hmmm nårh det kunne være en tilfældighed.. der går så et kvarter og så kaster hun op.. ud over stuen.. i håret på mig og i køkkenet..

snakker så med vagtlægen og han var ikke nervæs, fordi hun græd i bagrunden, men han synes jeg skulle give hende panodil og putte hende.. og blev det så værrere eller fortsatte skulle jeg ringe igen..

men blev så nødsaget til at tage hende med i bad og da jeg tager hendes helt tørre ble af tisser hun og det er helt mørkegult.. det har jeg ALDRIG oplevet før det er... er faktisk lidt nervøs..

hvad ville i gøre

Ring til vagtlægen igen. Jeg ville være lidt nervøs for hjernrystelse

Anmeld

28. april 2012

Maja88

Nattøs skriver:

Ring til vagtlægen igen. Jeg ville være lidt nervøs for hjernrystelse

ja men det mente han bestemt ikk det var...

og han foreslog bare panodil og sov og ring igen hvis det bliver værre...

men hjernerystelse påvirker vel ikke urinen.. og det er først kommer her kl 1.. og hun slog sig omkring 10.. tror det er derfor han tvivler det...

en jeg spurgte nemlig også til hjernerystelse og afviste han blankt.. men er da lidt nervøs

Anmeld

28. april 2012

Maja88

var der ikke noget med en sygeplejeske linje?

Anmeld

28. april 2012

Maja88

28. april 2012

Maja88

35 visninger og 1 SVAR

Anmeld

28. april 2012

Madam Blå

Maja88 skriver:

var der ikke noget med en sygeplejeske linje?

Der er i hvert fald en sundhedsplejerske-linje. Prøv den

Synes det lyder ubehageligt, og kan godt forså du er lidt utryg og fortvivlet.

God bedring med hende

Anmeld

28. april 2012

th

Maja88 skriver:

hvad ville i gøre

ville ringe til vagtlægen og sige at du var meget bange og om de ikke godt lige ville se på din datter. DET SKAL DE og de gange vihar været afsted har de sagt heller en gange for meget end for lidt... så RING

Anmeld

28. april 2012

Maja88

Madam Blå skriver:

Der er i hvert fald en sundhedsplejerske-linje. Prøv den

Synes det lyder ubehageligt, og kan godt forså du er lidt utryg og fortvivlet.

God bedring med hende

ja er der men den kan man først ringe til efter 17 desværre

Anmeld

28. april 2012

th

Maja88 skriver:

hvad ville i gøre

ringede lige til min tante, hun siger mørk urin ved små børn kan være tegn på dehydring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.