en pille der kan få en til at slap a?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Hej,

jeg skal op til en køreprøve inden ret længe, og min kørelærer anbefaldte mig en pille, jeg ku få oppe hos læge, for at berolige mine nerver til prøven, og den virkede hos de fleste?

andre der har prøvet det, i forbindelse med andet, i var nerøvse for og ku dumpe på? Jeg har et minus, jeg er gravid, og ved ikke om jeg må tage pillen... lægen har lukket i dag, og kan ikke snakke med hende om det, nu.. nogen der ved?

Din læge kan hjælpe dig, aner ikke hvad de hedder, men har en veninde der altid tager dem til eksamner, køreprøver, flyrejser osv.

Synes det er fint at tage sådan noget, når ens nervøsitet i den grad sætter en hindring for fremskridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

tarkoflen

Jeg fik dem til min køreprøve og når jeg har gået til eksamen, da jeg simpelthen bliver så nervøs, at det er totalt ødelæggende for mig, så jeg forstår 100% hvor du kommer fra!

Det er en betablokker, som nedsætter hjerterytmen, så ens hjerte ikke galoperer afsted og håndfladerne bliver våde og det eneste man kan tænke på, er hvor nervøs man er! Det hjalp mig, at andre ikke kunne se, at jeg var nervøs og der er ingen tvivl om, at det at hjertet ikke galoperede afsted gjorde en kæmpe forskel!

Og det er bestemt ikke alle, der "bare" kan trække vejret dybt og så skal det nok gå alting... Jeg er slet ikke for at man skal fylde sig med piller og ville da helst være foruden, men sådan er det jo bare nogle gange!

Om man må tage en, når man er gravid, der må jeg blive dig et svar skyldig, det må du tage med lægen

Men rigtig meget held og lykke, jeg håber virkelig du enten kan få en enkelt pille eller måske finde ro på en anden måde, hvis du ikke kan!

og herfra

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Annana89 skriver:

Så skulle du måske overveje hvordan du formulere dig for du får det til at lyde som om det er "ingenting" og ikke forstår at man kan ha det så slemt med det at man kan være nødt til at spise en pille

Og er man i forvejen nervøs for hvordan det skal gå så har man ikkebehov for uforståenhed. 

Og jeg er skam hidset helt ned;0) jeg sys bare trådstarter skulle ha et synspunkt fra en der forstår hende og har prøvet det samme før.

Og igen så lød det sOm om du mest af alt sys det var noget pjat med hjælpemidler og det tror jeg ikke lige var det trådstarter søgte. Men skrevne ord misforstås let

jamen du tager det meget værre end det er ment

Jeg mener bestemt IKKE det er ingenting. Det har jeg heller ikke skrevet noget om.

Jeg ved godt at man kan gå helt i panik ved press, selvom det er ting man faktisk godt kan. Det var slet ikke det.

Jeg mente at hun ikke burde tage den pille FORDI hun er gravid og FORDI jeg fik indtryk af at hun ikke vidste hvad det var der er i.

Og eftersom hun ikke kan tage den pga graviditet, prøvede jeg så bare at berolige hende lidt, ved at sige hun godt kan.

Gider sgu ikke sidde og forsvare mig selv 14 gange fordi du ikke læser hvad jeg skriver.

Anmeld

28. april 2012

sommer1988

Anonym skriver:

Hej,

jeg skal op til en køreprøve inden ret længe, og min kørelærer anbefaldte mig en pille, jeg ku få oppe hos læge, for at berolige mine nerver til prøven, og den virkede hos de fleste?

andre der har prøvet det, i forbindelse med andet, i var nerøvse for og ku dumpe på? Jeg har et minus, jeg er gravid, og ved ikke om jeg må tage pillen... lægen har lukket i dag, og kan ikke snakke med hende om det, nu.. nogen der ved?

Jeg har taget de piller(tror det er de samme, også nogen jeg fik recept på fra lægen) iforbindelse med eksmanen. Men synes bare jeg blev mere træt af det. Jeg vil anbefale ikke tage noget, og bare øve dig godt igennem så du føler dig parat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.